OK. Na plus: Oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W dniu wczorajszym robiłem drobne zakupy w Simply Market Kraków 31-214, ul. Mackiewicza 17. Na wstępnie spodobało mi się to że przy wejściu do sklepu leżały koszyki plastikowe na zakupy. W innych sklepach, do których uczęszczam bardzo często zdarza się tak że muszę chodzić i szukać koszyków przy kasach bo nie są systematycznie przenoszone pod wejście. Zakupy przebiegły szybko i sprawnie. Asortyment, oferta i promocje mnie zadowoliły. Do kasy nie było długiej kolejki i szybko zostałem obsłużony. Ogólnie polecam ten sklep!
Odwiedzam ten sklep regularnie. Pierwszą rzeczą, która rzuca się w oczy jest to, że bardzo często brakuje koszyków. Pracownicy za rzadko przenoszą je z kas pod wejście. Personel jest miły i zawsze służy pomocą. Zdarza się że cena na półce różni się od ceny w kasie. Mocną stroną tego sklepu jest duża ilość otworzonych kas i stosunkowo małe kolejki.
Bardzo dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu w Krakowie, przy ul. Bratysławskiej. Zapewniamy, że Pana uwagi przekazaliśmy do dyrekcji sklepu i dołożymy wszelkich starań, aby poprawić dziedziny, ocenione przez Pana negatywnie. Pozdrawiamy, Kaufland Team
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.