Rewelacyjnie. Nic do zmiany, Lidl jest super. Czysto, schludnie, kompetentna obsługa pomagająca się odnaleźć w razie problemów. Czasem panie kasjerki mogłyby się bardziej uśmiechać :)
Fatalnie. W większości marketów tej sieci spotykam się z bardzo nieodpowiednim podejściem do klienta i niejednokrotnie musiał interweniować koordynator regionalny. Po ostatniej wizycie w trakcie której dowiedziałem się, że ekspres za ponad 8 tys. zł. jest "nudny i bezsensowny" od pracownika tego sklepu (a następnie skrzyczany przez kierownika), zdecydowałem się nigdy więcej nie korzystać z tego sklepu.
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać
Rewelacyjnie. Obsługa na...
Rewelacyjnie. Obsługa na najwyższym poziomie, zarówno program ochrony kupujących (bezstresowe zakupy, każda sprawa rozwiązana). Nie wspominając oczywiście o perfekcyjnym UX strony i łatwości zakupów.
Słabo. Obsługa na przeciętnym poziomie, nie zdarzyło mi się by ktoś zapytał mnie czy potrzebuję pomocy, rzadko też otrzymuję odpowiedź na zwykłe "dzień dobry". Pracownicy unikają kontaktu wzrokowego.
Rewelacyjnie. Bardzo przydatny serwis, korzystam zawsze by sprawdzić inne opcje zakupu oraz opinie innych kupujących. Niejednokrotnie ustrzegło mnie to przed przykrymi wpadkami.
Ekspedient był w sklepie sam, razem ze mną było trzech innych klientów. Ekspedient stał za ladą i wkładał papier w obuwie, więc moje pytanie nie powinno przeszkodzić mu w kontynuowaniu wykonywanej czynności. Podszedłem, przywitałem się, spytałem czy jest może rozmiar nr 47 tego modelu obuwia. Ekspedient spojrzał się na mnie jak na nienormalnego, był na tyle zblazowany, że nie chciało mu się otworzyć nawet ust, więc w odpowiedzi na moje pytanie i przywitanie zwyczajnie pokręcił głową ze zdegustowaną miną. Kolejnego klienta potraktował niemalże identycznie.
W sklepie internetowym zamówiłem kartę pamięci z opcją odbioru w salonie Komputronik Stary Browar. Ponieważ nie otrzymałem w ciągu 24h żadnego potwierdzenia, próbowałem skontaktować się z salonem telefonicznie, pięciokrotnie, bez rezultatu. Gdy pofatygowałem się osobiście, w salonie było troje pracowników, z których żaden nie odpowiedział na moje "dzień dobry". Obsługujący mnie pan potraktował mnie z wielką łaską, był niezwykle powolny i nieuprzejmy. Nie miał ochoty odpowiadać na jakiekolwiek pytania. Zabrał gotówkę, resztę rzucił na ladę i... już. Ani dziękuję, ani do widzenia - nic. Przywykłem do lepszej jakości obsługi w sklepie Komputronik. Szkoda, że w tak istotnym dla firmy salonie poziom obsługi jest co najmniej nieodpowiedni.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.