Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Jakub_697

Dotycząca firmy: Komputronik

Treść opinii: W sklepie internetowym zamówiłem kartę pamięci z opcją odbioru w salonie Komputronik Stary Browar. Ponieważ nie otrzymałem w ciągu 24h żadnego potwierdzenia, próbowałem skontaktować się z salonem telefonicznie, pięciokrotnie, bez rezultatu. Gdy pofatygowałem się osobiście, w salonie było troje pracowników, z których żaden nie odpowiedział na moje "dzień dobry". Obsługujący mnie pan potraktował mnie z wielką łaską, był niezwykle powolny i nieuprzejmy. Nie miał ochoty odpowiadać na jakiekolwiek pytania. Zabrał gotówkę, resztę rzucił na ladę i... już. Ani dziękuję, ani do widzenia - nic. Przywykłem do lepszej jakości obsługi w sklepie Komputronik. Szkoda, że w tak istotnym dla firmy salonie poziom obsługi jest co najmniej nieodpowiedni.