Opinie użytkownika (4)

Monopolista polskiego rynku...
Monopolista polskiego rynku telekomunikacyjnego, wykorzystujący swoją pozycję na rynku indywidualnym i biznesowym. Obsługa klienta w call center lub punktach obsługi wydłużona do maksimum. Rozmowy są przekierowywane do kolejnych specjalistów z danych dziedzin tylko po to, aby finalnie powrócić do osoby z którą zaczęliśmy rozmowę. Czas realizacji w przypadku awarii jest jednak dotrzymywany. Produkty, z racji pozycji siły odbiegają od konkurencji cenowo oraz jakościowo w przypadku klientów już obecnych, konkurują jednak w przypadku klientów nowych.

Jakub_341

24.03.2010
Nie zgadzam się (25)
Delikatesy MokPol, pomimo...
Delikatesy MokPol, pomimo swojej dostępności oraz bogatego asortymentu omijane są przez mniej zamożną klientelę . Barwny wystrój, zdobione stoiska, ujednolicony kolorowo personel ma swoją cenę. Asortyment schludnie poukładany oraz świeży, liczne promocje, często brak oddzielnej strefy alkoholowej. Obsługa dobrze znająca się na swojej pracy , uprzejma. Cennik jednak pozostawia wiele do życzenia, ponieważ za sporą ilość produktów zapłacimy taniej w innych sklepach tego typu.

Jakub_341

24.03.2010

Mokpol

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (24)
Sieć Supermarketów ,...
Sieć Supermarketów , tak zwanych osiedlowych. Największą ich zaletą jest dostępność ( dogodna komunikacja, długie godziny otwarcia) oraz szeroka gama produktów (od chemii po artykuły spożywcze ) . Wadą jednak jest jakość produktów, zwłaszcza o krótkim terminie przydatności do spożycia (wędliny, wyroby mięsne). Ogromna ilość promocji i obniżek cenowych sprawia jednak, że sklep ten, nawet dla osób/rodzin wykonujących duże zakupy staję się jedną z głównych pozycji, ze względu na oszczędność czasu jak i pieniędzy. Wystrój sklepu nie odbiega od normy, dobrze oznakowane alejki, dostępność koszyków oraz wózków, oddzielna strefa alkoholowa. Sklepy utrzymywane w czystości, codziennie po zamknięciu czyszczone. Obsługa posiada jednakowe uniformy do wykonywanych zadań. Zawsze spotykam się tam z miłą i rzeczową obsługą.

Jakub_341

24.03.2010

Marcpol

Placówka

Warszawa, Surowieckiego Warrzyńca

Nie zgadzam się (17)
Obsługa infolinii rzeczowa...
Obsługa infolinii rzeczowa i nastawiona przyjaźnie dla klienta. Rozmowa przeprowadzona fachowo (poznanie problemu, środki zaradcze, informacja o czasie realizacji zamówienia). Proces maksymalnie skrócony (jedna osoba zajmująca się naszym problemem). Produkty oferowane przez firmę na polu telekomunikacyjnym obecnie (według mojego wywiadu) najlepsze na rynku.

Jakub_341

24.03.2010

Dialog

Placówka

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi