Opinie użytkownika (2)

Przedwczoraj byłem zmuszony...
Przedwczoraj byłem zmuszony zadzwonić do banku w którym mam konto. Po podaniu wszystkich kodów pracownik infolinii przedstawił się a ja przedstawiłem swój problem. Pan zapewnił mnie że napewno mój problem zostanie rozwiązany. Sprawnie i szybko przeprowadził mnie przez cały proces. Rozwiązanie problemu zajęło nam około 10 minut. Na koniec pracownik zapytał mnie o zainteresowanie najnowszą ofertą kredytów hipotecznych. Szybko ją przedstawił jednak w tamtym momencie nie byłem zainteresowany więc podziękowałem i rozłączyłem się.

Jakub Ogórek

21.03.2021

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Wczoraj dokonałem zakupów...
Wczoraj dokonałem zakupów w markecie Carrefour w CH Arkadia. Po wybraniu produktów udałem się do kas. W kasie trafiłem na przemiłą panią która cały czas była uśmiechnięta i sama zaczęła rozmowę na jakiś nic nieznaczący temat. Skanując produkty zauważyła że na jednim z nich nie było naklejonego kodu kreskowego. Grzecznie spytała czy ma zadzwonić po obsługę. Zapewniła mnie, że pracownik obsługi działu zaraz przyjdzie. Rzeczywiście przyszedł po około 3-4 minutach i poszedł wymienić produkt na taki z kodem kreskowym. Do momentu aż kasjerka skończyła kasować pozostałe produkty wrócił do mnie produkt z "nowym kodem" za który zapłaciłem. Kasjerka z uśmiechem na twarzy życzyła mi dobrego dnia i odszedłem od kasy.

Jakub Ogórek

21.03.2021

Carrefour Market

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi