Opinie użytkownika (3)

Kupując farbę do...
Kupując farbę do włosów przy kasie zauważyłam, że cena wybita na kasie jest o 3 zł droższa od ceny na półce, udałam się więc do informacji z paragonem, po odstaniu w dlugiej kolejce opowiedziałam Pani w informacji o tej sytuacji, po czym ona zaczła gdzieś dzwonić, nie umiała wyjaśnić tej sytuacji. najpierw dzwoniła do osoby która była na sklepie aby ta sprawdziła cenę, niczego się nie dowiedziała więc postanowiła pójść i sama sprawdzić, i n iewiem z jakiego powodu ale ja musiałam z nią tam iść, poszłam, stwierdziła że cena jest faktycznie niższa, ale na czytniku na sklepie wybija prawidłową, więc Pani sugerowała, że każdy produkt powinnam sprawdzać na czytniku co jest dla mnie niedorzeczne, wróciłam z nią do informacji gdzie stwierdziała że nic nie możę zrobić, ja jednak upracie stałam przy swoim stawoisku więc zadzwoniła po kierownika chemii , który miał podejść pod tą półkę i faktycznie sprawdzić cenę, ale co jest dla mnie ejszcze bardziej apsurdalne, Pani wysłała mnie z powrotem z tą farbą na stoisko, natomiast ona została w informacji ( w której w tym czasie obsługiwały chyba 3 Panie, więc spokojnie mogła pójść sama)Poszłam na stoisko gdzie spotkałam się z kierownikiem, sprawdził cenę, była faktycznie niższa niż na paragonie, zadzwonił więc do Pani na inf. i kazał jej zwrócić mi różnicę. Gdy wróciłam na informację Pani oddała mi te 3 zł bez żadnego słowa, co mnie tym bardziej zbulwersowało, więc powiedziałam jej , że wypadało by przeprosić, na co ona stwierdziła, ze : NIe ma za co przepraszać. Uważam tą obsługę za skandaliczną, w innych sklepach nie miałabym żadnych problemów ponieważ ewidentnie był to błąd sklepu.

Jagoda_3

05.12.2008

Real

Placówka

Kraków, Bora-Komorowskiego 37

Nie zgadzam się (18)
Udając się do...
Udając się do MORDu w Krakowie aby złożyć doumenty wymagane do zapisu na egzamin potrzebowałam pomocy, więc udałam się do informacji, gdzie Pani była bardzo niemiła, na moje pytania odpowiadała z wielką łaską, nie chciała mi powiedzieć co muszę zrobić, choć widziała, że nie za bardzo wiem, musiałam do okienka podchodzić 3 razy i o wszystko się dopytywać. Uważam że osoby pracujące w informacji powinny udzielać pomocy osobie zagubionej oraz powinny wykazać także trochę własnej inicjatywy i powiedzieć co powinnam zrobić. Gdy podchodziłam po raz kolejny czułam się głupio widząc minę tej pani.

Jagoda_3

05.12.2008

MORD

Placówka

Kraków, MORD ul.nowohucka 33 a

Nie zgadzam się (21)
Bardzo nieprofesjonalna obsługa,...
Bardzo nieprofesjonalna obsługa, zamaiwałam w sklepie internetowym przesyłkę i firma powinna ją dostarczyć w ciągu 1-2 dni. Pani ze sklepu zadzwoniła do mnie i powiedziała żebym dnia 11 lipca (piątek) była w domu, bo ma przyjść kurier. Czekałam cały dzień w domu do godzin nocnych, niestety nikt się nie zjawił, w sobotę o godz. 8 rano miała tel. nie zdążyłam go odebrać więc oddzwoniłam po kilku minutach, dodzwoniłam się do frmy kurierskiej i Pani poinformowała mnie że to zapewne kurier do mnie dzwonił, ale że nie odebrałam wyjechał już w trase i nie zabrał mojej przesyłki, która w tym czasie była już w magazynie ! wiem, bo Pani sprawdziła to po numerze i powiedziała, że przesyłka od wczoraj znajduje się na magazynie i że w takim wypadku kurier dostarczy mi ją w poniedziałek. Czekałam cały poniedziałek- nikt z firmy nie pojawił się, nie dostałam też żadnej informacji z tej firmy. We wtorek do godziny 14 także nikt nie pojawił się, więc wykonałam tel. do firmy, gdzie dowiedziałam się że niestety mają duży ruch oraz nowych kurierów, którzy nie radzą sobie z obsługiwaniem tego regionu i że przesyłka może dojść najwcześniej jutro. Gdy poniformowałam Pana, że jutro wyjeżdzam i jeśli dziś nie dostanę przesyłki do godz. 16 to już jej nie chcę, powiedział, że zobaczy co się da zrobić, ale nie usłyszałam nawet przeprosin. Faktycznie tego dnia dostałam po kilku godzinach swoją przesyłkę, jednak firma ta jest nie godna zaufania, bo straciłam bardzo dużo czasu czekając bez celu. Uważam, że sami powinni mi zaproponować zwrócenie kosztów przesyłki ( w tym wypadku 24 zł !)Myślę, że poczta polskazadziałała by szybciej.

Jagoda_3

30.09.2008

GLS

Placówka

Zabierzów, Brzezie 165

Nie zgadzam się (29)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi