Opinia użytkownika: Jagoda_3
Dotycząca firmy: GLS
Treść opinii: Bardzo nieprofesjonalna obsługa, zamaiwałam w sklepie internetowym przesyłkę i firma powinna ją dostarczyć w ciągu 1-2 dni. Pani ze sklepu zadzwoniła do mnie i powiedziała żebym dnia 11 lipca (piątek) była w domu, bo ma przyjść kurier. Czekałam cały dzień w domu do godzin nocnych, niestety nikt się nie zjawił, w sobotę o godz. 8 rano miała tel. nie zdążyłam go odebrać więc oddzwoniłam po kilku minutach, dodzwoniłam się do frmy kurierskiej i Pani poinformowała mnie że to zapewne kurier do mnie dzwonił, ale że nie odebrałam wyjechał już w trase i nie zabrał mojej przesyłki, która w tym czasie była już w magazynie ! wiem, bo Pani sprawdziła to po numerze i powiedziała, że przesyłka od wczoraj znajduje się na magazynie i że w takim wypadku kurier dostarczy mi ją w poniedziałek. Czekałam cały poniedziałek- nikt z firmy nie pojawił się, nie dostałam też żadnej informacji z tej firmy. We wtorek do godziny 14 także nikt nie pojawił się, więc wykonałam tel. do firmy, gdzie dowiedziałam się że niestety mają duży ruch oraz nowych kurierów, którzy nie radzą sobie z obsługiwaniem tego regionu i że przesyłka może dojść najwcześniej jutro. Gdy poniformowałam Pana, że jutro wyjeżdzam i jeśli dziś nie dostanę przesyłki do godz. 16 to już jej nie chcę, powiedział, że zobaczy co się da zrobić, ale nie usłyszałam nawet przeprosin. Faktycznie tego dnia dostałam po kilku godzinach swoją przesyłkę, jednak firma ta jest nie godna zaufania, bo straciłam bardzo dużo czasu czekając bez celu. Uważam, że sami powinni mi zaproponować zwrócenie kosztów przesyłki ( w tym wypadku 24 zł !)Myślę, że poczta polskazadziałała by szybciej.