Otwierałam konto osobiste w banku Millennium. Weszłam do banku i stałam na środku bo nie wiedziałam w którą stronę mam iść. Żaden pracownik nie zainteresował się mną. Dopiero jak weszła następna klientka i usiadła na fotel została zawołana przez panią. Ta klientka zwróciła jej uwagę że ja tu byłam wcześniej i zostałam zawołana. Pracownik banku obsługiwał mnie ale cały czas przerywał rozmowę po to by pomagać drugiemu pracownikowi który nie potrafił odpowiadać klientowi na pytania o lokatach. Najgorsze że nie zawsze przepraszał jak przerywał rozmowę. Pani która mnie obsługiwała była wymalowana jakby szła na imprezę i nie miała białej koszuli ani żakietu lecz obcisłą bluzeczkę i fajną kurteczkę. Opowiedziała mi o ofertach banku ale przez to iż przerywała nie mogłam się skupić nad tym co mówi. Zamiast wizytówki dała mi zwykła kartkę ze swoim numerem telefonu. Cała wizyta trwała 40 minut i jak dla mnie była męcząca.
Kupowałam obligacje w banku WBK w Grodzisku Wlkp. Pracownik banku był bardzo kompetentny. Wytłumaczył mi wszystko. Był bardzo miły. Potrafił odpowiedzieć na każde moje pytanie. Cała wizyta trwała ponad godzinę ale nawet nie odczułam upływu czasu. Bank znalazłam bez problemu. Wiedziałam od razu gdzie mam się kierować bo okienka były bardzo dobrze opisane. Cała wizyta przebiegła jak dla mnie pomyślnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.