Opinia użytkownika: Jadwiga_83
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Otwierałam konto osobiste w banku Millennium. Weszłam do banku i stałam na środku bo nie wiedziałam w którą stronę mam iść. Żaden pracownik nie zainteresował się mną. Dopiero jak weszła następna klientka i usiadła na fotel została zawołana przez panią. Ta klientka zwróciła jej uwagę że ja tu byłam wcześniej i zostałam zawołana. Pracownik banku obsługiwał mnie ale cały czas przerywał rozmowę po to by pomagać drugiemu pracownikowi który nie potrafił odpowiadać klientowi na pytania o lokatach. Najgorsze że nie zawsze przepraszał jak przerywał rozmowę. Pani która mnie obsługiwała była wymalowana jakby szła na imprezę i nie miała białej koszuli ani żakietu lecz obcisłą bluzeczkę i fajną kurteczkę. Opowiedziała mi o ofertach banku ale przez to iż przerywała nie mogłam się skupić nad tym co mówi. Zamiast wizytówki dała mi zwykła kartkę ze swoim numerem telefonu. Cała wizyta trwała 40 minut i jak dla mnie była męcząca.