W osiedlowym Lewiatanie kupuję dość często, znam go więc dobrze. Ma spory asortyment, od artykułów spożywczych, przez chemiczne, kosmetyki, do kubków i talerzy. Obsługa jest uprzejma. Minusami są kolejki do kasy. Mają najwyraźniej problem z organizacją, ponieważ, kiedy jest mało ludzi działają dwie kasy, ale kiedy klientów jest więcej działa tylko jedna. Innym minusem są warzywa i owoce - ich świeżości można dużo zarzucić. Pomidory często rozmiękłe, cytryny miękkie, ze zbrązowiałą skórką, itd. I ostatnia uwaga - ceny. W Lewiatanie jest dość drogo w porównaniu z sąsiednimi sklepami spożywczymi, natomiast jego dużym atutem jest dobre położenie. Jest umieszczony w miejscu, gdzie wszyscy z sąsiednich bloków mają blisko.
Posiadam mieszkanie w Gdańsku, które otrzymałam od dziadków, natomiast sama mieszkam w Krakowie. W czerwcu bieżącego roku zadzwoniła do mnie pani z PZU, aby mi przypomnieć, że wygasa ubezpieczenie lokalu. Pragnęła ustalić ze mną termin podpisania umowy i jej zawartość. Pani była bardzo uprzejma i doskonale znała się na swojej pracy. Potrafiła odpowiedzieć na wszystkie pytania. Niestety nie mogłam osobiście podpisać umowy - studiowałam i nie mogłam przyjechać do Gdańska. Jednakże pani poinformowała mnie, że ktoś inny mógłby to załatwić z moim upoważnieniem. Cała sprawa został szczęśliwie rozwiązana - umowa została podpisana, mieszkanie ubezpieczone. Dodam jeszcze, że od początku chodziło o spotkanie się w moim mieszkaniu - nie zostałam wezwana do oddziału, nie musiałam nigdzie chodzić i czekać w kolejce. Przedstawicielka firmy przyszła do mieszkania, a upoważniona przeze mnie osoba podpisała umowę, której treść została wcześniej ze mną uzgodniona. Szybko, prosto i wygodnie.
Postanowiłam dzisiaj kupić jesienne botki. W tym celu udałam się do Galerii Krakowskiej, a pierwszym sklepem, do którego weszłam było CCC. Sklep jest spory, a towar w nim przejrzyście pogrupowany. Nie ma problemów ze znalezieniem właściwego działu. Jednakże pudła z różnymi modelami są pomieszane, a obsługa nie zawsze potrafi odnaleźć odpowiednie pudło. Drażni również brak informacji o kolorze obuwia na pudełku, ale możliwe, że o zamieszczenie tej informacji należy zwrócić się do producenta.
Obsługa jest uprzejma, ale jak pisałam wyżej nie zawsze może pomóc.
Dzisiejsze zakupy utrudniało również to, że najwyraźniej niedawno miała miejsce dostawa i wszędzie poustawiane były nierozpakowane kartony.
Jeszcze jeden minus za lustra zastawione pudłami i butami.
Personel, chociaż miał problemy z umiejscawianiem wybranych modeli, był jednak uprzejmy i chętny do pomocy. Każdy z jego członków potrafił odpowiedzieć na pytania związane z konserwacją, gwarancją, materiałem, z którego obuwie zostało wykonane itp.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.