Otoczenie stacji jest zadbane i czyste.Nie ma śmieci,paragonów lub innych papierków czy nieczystości.Przy dystrybutorach znajdują sie pojemniki z płynem do szyb.Wejście do sklepu i kasy jest zadbane a drzwi czyste bez śladów palców.Wnętrze sklepu,jest przyjazne dla klienta,Panuje ład i porządek.Gazety równiutko poukładane,produkty spożywcze również.Za ladą znajdują sie pracownicy którzy są ubrani w czyste stroje orlenu.Kazdy ma swoje obowiązki.Równiez jest osoba odpowiedziałna za przygotowaie przekąsek goracych.Podłoga w sklepie jest czysta i zadbana.W sklepie znajduje się toaleta dla klientów która jest czysta i zadbana.jest papier oraz ręczniki papierowe.Lustra sa czyste a w łazience panuje przyjemny zapach.
Otoczenie apteki jest czyste i zadbane.Brak wszelkich nieczystości.Jest również podjazd dla inwalidów.Strefa wejścia również jest czysta i zadbana a szyby umyte bez śladów palców.Wnętrze apteki wygląda czysto i jest zadbane.Nie ma śmieci,paragonów a podloga jest czysta.Wewnątrz apteki jest stolik z krzesłem na którym umieszczone są ulotki i informacje.Lada z gablotami jest rozciągnięta przez całą apteke.W gablocie umieszczone są suplementy diety oraz kosmetyki.Gablota jest czysta bez śladów palców.Za gablotą stoi farmaceutka w czystym białym fartuchu z identyfikatorem umieszczonym w widocznym miejscu.Aptekarka przywitała mnie z uśmiechem i szybko i sprawnie obsłużyla.Udzielila mi również bardzo fachowej informacji na temat leku.Niezauważyłam zniechecenia,zniecierpliwienia ze strony farmaceutki.Posadam karte stałego klienta i otrzymalam 10% rabatu co powoduje iż apteka jest przyjazna cenom i klientom.Jedynym mankamentem jest to ze czasami sa dlugie kolejki czasami jest otwarte tylko jedno okienko mimo dużego ruchu.
ZBADAŁAM OWY BANK POD JAKOŚCIĄ OBSŁUGI I ZNAJOMOŚCI WIEDZY BANKOWEJ.OTÓŻ,JEŚLI CHODZI O WPŁATĘ ,WYPŁATE GOTÓWKI TO PANIE PRZY OKIENKU KASOWYM SĄ BARDZO UPRZEJME I MIŁE.JEŚLI CHODZI O DORADZTWO RÓWNIEŻ.JA MAM PRAWO NIEZNAĆ TERMINOLOGII BANKOWEJ WIĘC PANI KTÓRA DORADZAŁA MI W SPRAWIE LOKAT,INWESTYCJI TERMINOWEJ,KONTA INTERNETOWEGO MIAŁA CZAS NA WYJAŚNIENIE MI TERMINOLOGII ORAZ POKAZANIE OBSŁUGI INTERNETOWEJ..PO TYM SPOTKANIU WIEDZIAŁAM WSZYSTKO TO CO POWINNAM.NIE ZAUWAŻYŁAM ABY DORADCA BYŁ ZMĘCZONY MOIMI NAGMINNYMI PYTANIAMI :A CO TO ZNACZY PROCENT W SKALI ROKU I ILE Z PEWNEJ SUMY TO BEDZIE ZYSKU,POLICZENIE PROCENTU,WYJAŚNIENIE TERMINOLOGI.OCENIAM POZYTYWNIE
JEŚLI CHODZI O OBSŁUGĘ KLIENTA TO MAM WĄTPLIWOŚCI CO DO WIEDZY PAŃ.nIE WE WSZYSTKICH SPRAWACH SIĘ ORIENTUJĄ I NIEPOTRAFIĄ TRAFNIE,FACHOWO I SZYKO POMÓC I ODPOWIEDZIEĆ.ALE NADRABIAJĄ KULTURĄ I CHĘCIĄ POMOCY.POZA TYM W BIURZE PZU PIERWSZE WRAŻENIE ODNIOSŁAM JAKBYM WESZŁA DO PLACÓWKI ZA CZASÓW PRL-U.nIE MA MŁODYCH PRACOWNIKÓW A JAK SĄ TO GDZIEŚ TAM POCHOWANI.sTAD PEWNIE BRAK ELASTYCZNOSCI W PANIACH.
CHCCIALAM AKTUALIZOWAĆ SWOJE DANE W FUNDUSZU I NIEPAMIETAŁAM SWOJEGO NUMERU TO OKAZAŁ SIE STRASZNY PROBLEM A PANI NIE WIEDZIALA JAK PODEJŚC DO TEMATU.ODWIEDZIŁAM 3 POKOJE I W KOŃCU KAZALI MI ZNALEŹĆ MOJ NUMER.I TAKI BYŁ FINAŁ.a JA AKTUALIZOWAŁAM SWOJE DANE PRZEZ INTERNET ALE TEGO NIKT MI NIEPOWIEDZIAŁ.
JEŚLI CHODZI O CZAS OBSŁUGI TO TEŻ NIEGRZESZĄ.JAK SIE WCHODZI DO PZU TO NIEWIADOMO DO JAKIEGO STANOWISKA PODEJSC BO KAZDE STANOWISKO JEST PUSTE.ALE PANIE SA SCHLUDNE I UPRZEJME A STANOWISKO CZYSTE.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.