Opinie użytkownika (2)

Do tej pory...
Do tej pory nigdy nie miałam zastrzeżeń, co do jakości obsługi. Chwilami można zauważyć mały bałagan, ale mam świadomość, że jest to spowodowane ilością klientów. Pracownicy są kompetentni i jeśli są 'na sklepie', to zawsze czymś zajęci. Przy kasach uprzejme zakończenie transakcji. Nie miałam możliwości przetestować ich w nietypowej sytuacji, ale na szczęście nie było takiej konieczności.

JJ_1

21.09.2012

H&M

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (0)
Pracowałam kiedyś w...
Pracowałam kiedyś w obsłudze klienta, więc co nieco wiem. Nie wiem natomiast, jakie standardy panują w tym sklepie, czy może pracownicy nie mają pojęcia o zdobywaniu klienta. Sklep jest stosunkowo nieduży i asortyment ograniczony, więc wycieczka po nim nie trwała długo. Nie mogłam natomiast spokojnie zastanowić się nad zakupem. Już w progu zostałam dosłownie zaatakowana, nie przywitana, ale zaatakowana dopytywaniem czego szukam nim jeszcze podeszłam do pierwszego wieszaka. To było znośne i jest niestety często spotykane. Jednak pierwszy raz spotkałam się ze śledzeniem klienta. Jedna z pań dosłownie szła za mną krok w krok! Słyszałam za sobą jej obuwie. Ja krok, ona krok. Ja dwa kroki, ona - dwa. Nie wiem, czy jest to metoda na złodziei, czy na złośliwe pozbycie się potencjalnego klienta i przerwę na kawę. Nie wiem też, jaka jest wiedza personelu o asortymencie - szybko odechciało mi się sprawdzać.

JJ_1

21.09.2012

VANS

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi