VANS

(4.18)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (11 z 11)

Dobra jakość, dobry...
Dobra jakość, dobry wygląd. Od kilku lat kupuję w tym sklepie buty i są najwygodniejszymi jakie mam w swojej szafie.

Klient_uxfK4

21.03.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Marka posiada w...
Marka posiada w swojej ofercie buty sportowe, które można już nazwać klasykami, ponadczasowe modele, które nie wyjdą z mody. Bardzo wygodne i wytrzymałe !!

Niezweryfikowany Klient_pRaW

06.04.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w tym...
Obsługa w tym sklepie jest bardzo pomocna i dokładająca starań przy każdej wizycie, aby dokonać zakupu, niestety w mojej opinii, sklep jest ubogo zatowarowany. Sam wystrój, światła oraz muzyka nie budzą zastrzeżeń. Polecam ten punkt ze względu na obsługę i podejście do klienta.

Porter

30.03.2020

Placówka

Wrocław, ul. Pl. Grunwaldzki

Nie zgadzam się (0)
Obsługa super, podczas...
Obsługa super, podczas przymierzania butów Pani dopytywała o moje wrażenia, czy rozmiarowo pasują, czy się podobają, czy przynieść drugiego buta, czy nie uwierają itp. Poświęciła mi wystarczającą ilość czasu i opowiadała o asortymencie z własnej inicjatywy, czułam że jest skoncentrowana tylko na mojej osobie. Myślę, że gdybym faktycznie potrzebowała butów to bym je zakupiła.

Paulina_611

07.08.2015

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (0)
Dnia 09.06.2015 wybrałem...
Dnia 09.06.2015 wybrałem się na zakupy do sklepu VANS. Celem moich zakupów było obuwie sportowe. W sklepie była dwójka pracowników która przywitała mnie z uśmiechem mówiąc mi "dzień dobry", grzecznie im odpowiedziałem i zacząłem szukać butów. Miejsce obsługi było czyste, przyjemne i w tle leciała muzyka. Każdy z pracowników coś robił, Pan obsługiwał innego klienta, a Pani poprawiała wiszące ubrania. Po około 2 minutach rozglądania się za poszukiwanym produktem podeszła do mnie Pani z pytaniem czego dokładnie szukam, odpowiedziałem jej, po czym Ona zaproponowała mi dwie pary butów. Poprosiłem o mój rozmiar, po kilku sekundach dostałem i przymierzyłem. W między czasie pracowniczka mnie zagadywała opisywała towar i mówiła jego zalety i zadawała mi pytania czy wszystko mi odpowiada. Po czym wybrałem odpowiednie buty, w dobrej cenie i w krótkim czasie. Podszedłem do kasy zapłaciłem i wyszedłem.

zalogowany_użytkownik

16.06.2015

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)
Kupowałam tam buty...
Kupowałam tam buty i pani ekspedientka podeszła do mnie bardzo indywidualnie oraz świetnie i cierpliwie mi doradziła. Sklep znajduje się w atrakcyjnej lokalizacji (CH Plaza). Co do asortymentu- uważam, że oferta odzieży i obuwia mogłaby być większa.

zalogowany_użytkownik

01.03.2015

Placówka

Lublin, Lipowa 13

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa,...
Bardzo miła obsługa, trochę mały wybór towaru.

Grażyna_226

02.12.2014

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy podchodzą do...
Pracownicy podchodzą do klientów w sposób lekceważący, brak u nich motywacji i chęci do pracy, sprawiają wrażenie jakby pracowali tam pod przymusem. Nie wywiązują się z podstawowych obowiązków, w moim przypadku nie poinformowali mnie o zamówionych butach a gdy osobiście wybrałem się dowiedzieć czy już przyszły, okazało się że owszem dostarczyli je do sklepu lecz zostały one sprzedane innej osobie.

Krystian_194

01.08.2013

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (1)
Pracowałam kiedyś w...
Pracowałam kiedyś w obsłudze klienta, więc co nieco wiem. Nie wiem natomiast, jakie standardy panują w tym sklepie, czy może pracownicy nie mają pojęcia o zdobywaniu klienta. Sklep jest stosunkowo nieduży i asortyment ograniczony, więc wycieczka po nim nie trwała długo. Nie mogłam natomiast spokojnie zastanowić się nad zakupem. Już w progu zostałam dosłownie zaatakowana, nie przywitana, ale zaatakowana dopytywaniem czego szukam nim jeszcze podeszłam do pierwszego wieszaka. To było znośne i jest niestety często spotykane. Jednak pierwszy raz spotkałam się ze śledzeniem klienta. Jedna z pań dosłownie szła za mną krok w krok! Słyszałam za sobą jej obuwie. Ja krok, ona krok. Ja dwa kroki, ona - dwa. Nie wiem, czy jest to metoda na złodziei, czy na złośliwe pozbycie się potencjalnego klienta i przerwę na kawę. Nie wiem też, jaka jest wiedza personelu o asortymencie - szybko odechciało mi się sprawdzać.

JJ_1

21.09.2012

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (0)
Szukałem w Manufakturze...
Szukałem w Manufakturze butów do biegania, więc wszedłem do sklepu Vans. Pracownicy obecni w sklepie byli uprzejmi i od razu zainteresowali się moją obecnością. Chętnie wybrali mi kilka modeli, żebym mógł podjąć decyzję. Ubiór personelu nie budził zastrzeżeń. Czas obsługi był adekwatny do moich potrzeb, personel nie starała się mnie obsłużyć w jak najkrótszym czasie.

Apacz

22.06.2012

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (0)
Popularna niegdyś marka...
Popularna niegdyś marka doczekała się powrotu na salony i ma swój sklep. Z jedną różnicą? Kiedyś vansy były w miarę niedrogimi butami, a do tego były niezniszczalne, a obecnie? Nie wiem, czy nadal są nie do zdarcia, ale cena zrobiła się powalająca. Obsługa sklepu jest miła i doskonale zna towar, który sprzedaje. W sklepie jest czysto im warto tam zajrzeć.

zarejestrowany-uzytkownik

19.05.2012

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (0)

VANS

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż VANS?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobra jakość, dobry...
Dobra jakość, dobry wygląd. Od kilku lat kupuję w tym sklepie buty i są najwygodniejszymi jakie mam w swojej szafie.