Opinie użytkownika (2)

Na sali sprzedażowej...
Na sali sprzedażowej panował niewielki ruch,było czynne jedno stanowisko kasjerskie.Po wybraniu kilku artykułów spożywczych zauważyłam,iż jedna pracownica porządkuje towar na regałach sklepowych zapytałam ją gdzie znajdują sie cytryny gdyż zakupy w tym sklepie robiłam po raz pierwszy.Pracownica wskazała odpowiednie miejsce i wróciła do pracy.Na kilku regałach panował nieład.Wyczuwało sie atmosfere zakończenia dnia pracy.Kasjerka przywitała sie, po czym sprawnie skasowała towar i pożegnała sie słowami dobranoc

Izabella_40

10.09.2012

NETTO

Placówka

Poznań, os. Stare Żegrze 109

Nie zgadzam się (0)
Na Stacji panował...
Na Stacji panował duży ruch.Gdy podjechalam do dystrybutora ,musiałam obsłużyć się sama.Pracownik stacji pomagał w tym czasie innemu klientowi.Po nalaniu benzyny udałam się do kasy.Były czynne trzy stanowiska kasjerskie.Z czego jedna Pani obsługiwała stanowisko z posiłkami typu fast-food.Zwykle o tej porze są duże kolejki,stąd oczekiwanie na obsługe również dość długo trwało.Pani przywitała sie uprzejmie po skasowaniu należnej kwoty,zapytała czy zbieram punkty Vitay oraz czy chciałabym skorzystać z aktualnego promocyjnego produktu.Podziękowałam,pozegnała sie i przystąpiła do obsługi kolejnego klienta.Na półkach z artykułami spożywczymi panował porządek mimo dużego ruchu.

Izabella_40

10.09.2012

ORLEN

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi