Na sali sprzedażowej panował niewielki ruch,było czynne jedno stanowisko kasjerskie.Po wybraniu kilku artykułów spożywczych zauważyłam,iż jedna pracownica porządkuje towar na regałach sklepowych zapytałam ją gdzie znajdują sie cytryny gdyż zakupy w tym sklepie robiłam po raz pierwszy.Pracownica wskazała odpowiednie miejsce i wróciła do pracy.Na kilku regałach panował nieład.Wyczuwało sie atmosfere zakończenia dnia pracy.Kasjerka przywitała sie, po czym sprawnie skasowała towar i pożegnała sie słowami dobranoc
Na Stacji panował duży ruch.Gdy podjechalam do dystrybutora ,musiałam obsłużyć się sama.Pracownik stacji pomagał w tym czasie innemu klientowi.Po nalaniu benzyny udałam się do kasy.Były czynne trzy stanowiska kasjerskie.Z czego jedna Pani obsługiwała stanowisko z posiłkami typu fast-food.Zwykle o tej porze są duże kolejki,stąd oczekiwanie na obsługe również dość długo trwało.Pani przywitała sie uprzejmie po skasowaniu należnej kwoty,zapytała czy zbieram punkty Vitay oraz czy chciałabym skorzystać z aktualnego promocyjnego produktu.Podziękowałam,pozegnała sie i przystąpiła do obsługi kolejnego klienta.Na półkach z artykułami spożywczymi panował porządek mimo dużego ruchu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.