Opinie użytkownika (3)

Stoisko przyciąga wyglądem....
Stoisko przyciąga wyglądem. Telefony ładnie wyeksponowane na ścianie, można pooglądać i dotykać wybrane modele. W telewizorze leci zawsze jakiś teledysk, muzyka nie za cicho i nie za głośno. Pani schludnie ubrana, bardzo przyjaźnie i szybciutko wita klientów. Na zadawane pytania dostałam rzeczowe i wyczerpujące odpowiedzi. Rozmawiało mi się bardzo przyjemnie. Dziecko, które się trochę niecierpliwiło, dostało naklejkę i atrapę telefonu do zabawy, tak że w spokoju można było kontynuować rozmowę.

Izabela_676

03.10.2012

Play

Placówka

Nie zgadzam się (0)
14.03.2021
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Izabelo, bardzo nam miło, że tak pozytywnie ocenia Pani naszą sieć i wizytę w jednym z naszych punktów. Staramy się tworzyć tam taką atmosferę, aby Pani i każdy nasz Klient (nawet malutkie dziecko) mógł poczuć się zaopiekowany. Jednocześnie dążymy do tego, aby możliwie najlepszą ofertę prezentował profesjonalny i empatyczny personel, gotowy służyć w każdej chwili radą i pomocą. Wyrażamy nadzieję, że Pani kolejne doświadczenia z naszą firmą będę co najmniej równie pozytywne i będziemy mogli cieszyć się z wzajemnie korzystnej współpracy. Zachęcamy do odwiedzania nas również w sieci: http://blogplay.pl oraz http://www.facebook.com/Play
Zajeżdżając do Hipermarketu,...
Zajeżdżając do Hipermarketu, mimo godziny, bez trudu można był znaleźć wolne miejsce do zaparkowania. W sklepie bardzo bogaty asortyment, promocje widocznie umieszczone, bez problemu można znaleźć szukane artykuły. Towary poukładane na właściwych miejscach. Jednak przy stoisku z mięsem i wędlinami trzeba uzbroić się w cierpliwość. Panie dwie na całe stoisko łącznie z serami. Jedna zajęta układaniem, przekładaniem, sprawdzaniem i wycieraniem różnych rzeczy, nie patrzyła w ogóle w stronę kolejek. Druga pani, wyraźnie podirytowana, próbowała na raz obsłużyć trzy kolejki, do mięsa jedną, drugą do wędlin i jeszcze pana pytającego o promocyjne sery. Po 15 min zdecydowałam się na wędlinę paczkowaną z chłodni. Dużym problemem są także brakujące w niektórych miejscach płytki na podłodze. Sklep co prawda był remontowany i modernizowany w ubiegłym roku. Kolejki przy kasach baaaardzo długie. Są także kasy samoobsługowe, ale często są z nimi problemy i troszkę trzeba poczekać na osobę z obsługi. Panie na kasach nawet jeśli czegoś nie wiedzą to bardzo szybko na wzajem sobie pomagają. Szybka transakcja, miła obsługa przy kasach. Gdyby nie to stoisko mięsne ...

Izabela_676

03.10.2012

Tesco

Placówka

Namysłów, Mariańska 3

Nie zgadzam się (0)
Wybrałam się wczoraj...
Wybrałam się wczoraj na późny obiad z moimi dziećmi do Centrum Handlowego "Karolinka". Synowie zażyczyli sobie zestawy dla dzieci w sieci KFC. Kolejki ogromne, pracownicy dwoili się i troili, aby nadążyć z zamówieniami. Widoczne jednak było zróżnicowanie zaangażowania personelu. Zapytania Pani co do zamawianych potraw były raczej wymamrotane pod nosem i niektórych rzeczy trzeba się było raczej domyślić. Po odebraniu zamówienia rozpoczyna się polowanie na stolik. Trzeba mieć dużo szczęścia żeby szybko coś znaleźć. Zestawy dla dzieci raczej ubogie w porównaniu z innymi tego typu placówkami. Malutka porcja frytek + opcjonalna bułka z filetem i sałatą, sok i "zabawka". Frytki świeże, podobnie sok. Jakość wykonania bułki mnie niemile zaskoczyła. Pokrojona sałata zamiast znajdować się w bułce w większości znajdowała się poza nią, filet, w którym znajdowały się chrząstki, nie zajmował więcej jak 1/3 długości bułki. Dziecko po dwóch gryzach nie miało już ochoty na dalsze jedzenie. Skończyło się na drugim obiadku w innej restauracji. Moim zdaniem posiłek nie warty tych pieniędzy. Widocznie spada jakość usług.

Izabela_676

03.10.2012

KFC

Placówka

Opole, Wrocławska 154

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi