Przy stanowiskach kasowych znajdowały się dwie kasjerki. Kasjer przywitał klienta, przyjął zamówienie, nie zaproponował dodatkowego produktu, nie zaproponował zestawu. Podczas płatności karta miał problem z obsłużeniem terminala kasowego. Zamówienie zostało dostarczone w dwóch etapach. Druga część została dostarczona do stolika osobiście przez kasjera. Obsługa była neutralna, nie zostałam ponownie zaproszona do restauracji. Jakość dostarczonego posiłku była odpowiednia.
W sklepie dostępne były trzy osoby z obsługi. Klient nie został powitany na sali sprzedaży. W trakcie oglądania towaru nie został zapytany o udzielenie pomocy. Aby zapytać o tworzywo z jakiego jest wykonany towaru musiałam udać się do stanowiska kasowego, ponieważ wszystkie Panie z obsługi znajdowały się w pierwszej części sklepu. Przy kasie panował porządek. Sprzedawca zapytany o towar udzielił odpowiedzi, zaproponował też wkładki do butów w celu rozwiązania problemu jaki pojawił się podczas rozmowy. Nie wykazał jednak większego zainteresowania klientem, udzielał tylko informacji na zadawane pytania, sam nie przedstawił walorów towaru. Sprzedawca nie pożegnał klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.