Wygląd lokalu niechlujny i brudny (papierki na podłodze, rozlany płyn). Personel grzeczny i uczynny - pomaga, kiedy nie można odnaleźć określonego towaru. Na półkach sporo braków m.in. asortyment z gazetki. Szyby stoiska mięsnego brudne. Obsługa na stanowisku mięsnym nie używa rękawiczek jednorazowych podczas krojenia wędlin.
Klub Eclissi zachwyca przede wszystkich wyglądem, estetyką miejsca. Sale przestronne. Obsługa dość powolna (dosyć długo czeka się na obsługę przy barze - barman zamiast obsługiwać rozmawiał z kolegą). Ceny niewygórowane, szeroki asortyment. Niestety muzyka puszczana przez DJ pozostawia dużo do życzenia. Prawdopodobnie osoba zatrudniana na tym stanowisku nie zna się na tej pracy.
Lokal czysty, zadbany - zarówno przed jak i wewnątrz. Kolejki niestety dość duże - mimo czynnych wszystkich kas. Obsługa bardzo uprzejma i wykwalifikowana - udzieliła wyczerpujących informacji na zadane pytania i doradziła najlepszy wybór z możliwych. Wygląd obsługi schludny, nienaganny. Szeroki wybór pozwala na odpowiednie dobranie oferty dla indywidualnych klientów.
Fachowa i miła obsługa. Mimo, iż dosyć długo musiałam czekać na jedzenie (ok. 25 min.) jakość serwowanych potraw bardzo smaczna i efektownie podana. Personel grzeczny, uśmiechnięty i pracowity. Odpowiednio przywitał i obsługiwał przez cały czas (podanie menu, sprzątanie pustych szklanek, popielniczek, talerzy).
W sklepie było bardzo niechlujnie i wręcz brudno (brud na podłodze, kurz na regałach, na ladzie z mięsem krew!). Fatalna jakość obsługi na dziale mięsnym (czekałam w kolejce 15 minut), ekspedientka miała brudny fartuch i nie przywitała się kiedy powiedziałam "Dzień Dobry". Gdy zapytałam o towar z gazetki, nie potrafiła odpowiedzieć czy i gdzie się znajduje.
Profesjonalna restauracja z bardzo miłą i szybką obsługą. Jedzenie również na wysokim poziomie. Ważny element to podział na miejsca dla niepalących (zakaz palenia w lokalu do godz. 17.00 - czas wydawania obiadów - w tym czasie palić można wyłącznie na tarasie).
Także estetyczny wygląd lokalu sprawia, że z pewnością chętniej tam będę zaglądać.
Firma Tesco, która posiada swój market w Dzierżoniowie na ul. Świdnickiej jest kiepsko zorganizowana (w porównaniu z marketem w Świdnicy czy Wałbrzychu). Obsługa klienta odbywa się w bardzo wolnym czasie, co nie przysparza mi chęci do kolejnych odwiedzin tegoż sklepu. W punkcie obsługi klienta również trzeba spędzić sporą ilość czasu czekając na wykwalifikowaną osobę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.