Wybrałam się do kawiarni działającej przy teatrze w Rzeszowie. Chciałam spędzić wieczów w eleganckim lokalu i wybierając tą kawiarnię nie zawiodłam się. Lokal jest urządzony w pałacowym stylu. Krzesła z rzeźbieniami i charakterystycznymi wzorzystymi obiciam, ładnie okryte stoliki, ściany z dobrze dobraną tapetą. Na ścianach wielkie obrazy z epoki. Atmosfery dodawało stojące na sali pianino jak i puszczana nie krzykliwa muzyka. Można tam było wygodnie usiąść i spokojnie pogadać. Jak dla mnie stoliki były za blisko siebie ustawione, ale to już wymóg architektury budynku, bywałam w lokalach gdzie jeszcze ciaśniej były poustawiane stoliki, w kawiarni Muza nie było tak źle. Oczywiście lokal był posprzątany i nie dopatrzyłam się żadnego uchybienia w tym względzie. Obsługa miła i bardzo szybka. Niemal od razu pozajęciu miejsca przy stoliku przyszła kelnerka z menu, również w bardzo krótkim czasie zrealizowano nam zamówienie. Co prawda przy wychodzeniu z kawiarni nie było widać żadnego pracownika, krótemu można było zapłacić, ale wystarczyło pół minuty i zaraz ktoś się zjawił. Bardzo fajna kawiarnia. Polecam.
Wstąpiłam do kwiaciarni Anes aby zamówić i kupić wiązankę ślubną na następny dzień. Pytając się czy jest możliwość zamówienia wiązanki i odbioru jej na następny dzień pan sprzedawca bardzo miło potwierdził, zapytał się jaką wiązankę chciałabym kupić, pokazał mi przykładowe wiązanki jakie standardowo na wesela przygotowują. Mogłam wybrać wiązankę która mi się najbardziej podoba i wybrać kolor przybrania. Po zostawieniu swoich danych umówiła się na konkretną godzinę, o której miałam odebrać kwiaty. Następnego dnia obsługiwał mnie już inny sprzedawca, ale był bardzo dobrze poinformowany o moim zamówieniu. Przygotował nie jedną a kilka wiązanek, z których mogłam wybrać tą która podoba mi się najbardziej. Pan sprzedawca zapytał czy wiązanka będzie przewożona samochodem gdyż może dać dodatkową osłonę na mróz i tak też zrobił. Po przygotowaniu wiązanki udzielił mi jeszcze kilku odpowiedzi na temat innego bukietu, który zwrócił moją uwagę, a był to egzemplarz przygotowany na targi. Wyjaśnił z czego był zrobiony i dlaczego bardzo długo się trzyma. W kwiaciarni był porządek, ładnie wyeksponowane kwiaty i bukiety. Polecam tą kwiaciarnię.
W restauracji Bella Rosa byłam w ubiegłą sobotę na weselu. Muszę przyznać, że obsługa działała prężnie i szybko. Nie czekało się długo na posiłki, wszystkie misy i talerze i napoje były na bieżąco uzupełniane, także nie było pustych stołów. Przy zamawianiu dodatkowych gorących nie napojów zamówienia były szybko realizowane. Kelnerzy byli mili i profesjonalnie wykonywali obowiązki. Co prawda raz kelner ominął mnie przy roznoszeniu kawy, ale po zwróceniu się do niego z pytaniem dlaczego, szybko wyjaśnił że na moim miejscu stała pusta filiżanka i uznał że nie chcę kawy. Pusta filiżanka owszem stała ale po herbacie, nie mam o to pretensji że zostałam ominięta przy roznoszeniu kawy, bo zaraz po zwróceniu uwagi kelner postawił przede mną filiżankę z tym napojem. Restauracja ma bardzo ładny wystrój, zastawa i przybranie stołów były dopasowane.
Wstąpiłam do drogerii Wispol po jedną konkretną rzecz, ale nie wiedziałam jakiego producenta wybrać. Pani, która mnie obsługiwała zaproponowała mi kilka produktów w różnych przedziałach cenowych, poinformowała mnie o różnicach w jakości oraz jak rozpoznać dobry produkt. Sama wypróbowała kilka z nich więc wiedziała jakie dają rezultaty i z własnego doświadczenia mogła i potrafiła polecić mi produkt w niedużej cenie a o dość wysokiej jakości . Byłam bardzo zadowolona z wiedzy sprzedawczyni i umiejętności doradzenia. W drogerii było bardzo czysto mimo że zimowa aura pogody sprzyjała mokrym śladom na podłodze, koszei półki z promocjami były ustawione w miejscach dobrze widocznych ze swobodnym dostępem, także wchodząc do środka od razu zwracały uwagę. Byłam zadowolona z wizyty w tej drogerii.
Wybrałam się do Multikina w Rzeszowie. Jest ono czynne od niedawna w Rzeszowie, maiałam okazje zobaczyć w jakich warunkach są wyświetlane filmy i ocenić obsługę. Uważam, że obsługa jest kompetentna i bardzo miła. Kupując bilet kasjer powtórzył rząd i numer wybranego przezemnie miejsca, i poczekał aż potwierdzę tak aby nie było pomyłki. Szybko wydrukował bilet i wydał resztę. Obsługa była miła i sprawna. Przy sprawdzaniu biletu wchodząc do sal kinowych bardzo dokładnie mi wytłumaczono i pokazano gdzie mam iść i w którą stronę skręcić, bo wiadomo jest tam bardzo dużo sal kinowych. Na sali było czysto, fotele w miarę wygodne. Byłam bardzo zadowolona.
W niedzielę poszłam do Galerii Graffica w Rzeszowie na zakupy. Wstąpiłam do sklepu Orsay. Zawsze tam mieli fajne ciuchy, porządek i miłą obsługę. Postanowiłam kupić sobie sukienkę. Ta którą wybrałam nie miała metki, byłam bardzo niemile zaskoczona, musiałam obmacać całą sukienkę żeby znaleźć rozmiar który normalnie widać na metce zawieszonej w widocznym miejscu. Cenę też musiałam podpatrzeć na innej sukience. I niestety ciuszki tam mają ładne ale drogie, jednak miałam bon, którego producent zapewniał i można z niego skorzystać w tym właśnie sklepie. Podeszłam do kasy, tam nikogo nie było, nikt z obsługi nie zauważył że klient przy kasie stoi i tak minutę czekałam. Miałam okazje poogladać sobie bałagan na ladzie, niestety było na niej bardzo dużo wieszaków i i ubrań, co oczywiście nie spodobało mi się. Jak już przyszła Pani sprzedawczyni i zobaczyła mój bon pieniężny stwierdziła że ona pierwszy raz widzi taki bon i chyba ni moge nim zapłacić, ale poszła jeszczw na zaplecze sprawdzić. Wróciła po pół minucie i stwierdziła że nie moge nim zapłacić. Więc zapuytałam czy napewno. W odpowiedzi usłyszałam że przyjmują bony tej firmy ale ten wygląda inaczej i ona osobiscie nie chce go przyjąć. Trochę się zbulwersowałam bo niestety to świadczy o kompetencjach. Nawet nie zaproponowała że się dowie od kogoś kompetentnego ktosię takimi rzeczami zajmuje lub ktoś inny może to spawdziń nie koniecznie w ten sam dzień. No krótko mówiąc nie zainteresował ja ten problem. Reszta obsługi była standardowa uśmiech zaproponowanie karty stałego klienta informacja o tym, rachunek zapakowanie sukienki i dowidzenia. Nie byłam zadowolona z tej wizyty.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.