Absolutnie na celująco!! Parę tygodni temu robiłam remont mieszkania, i zaopatrywałam się tylko i wyłącznie w Leroy. Przed przystąpieniem do remontu zrobiłam dokładny research cen w internecie, mają bezapelacyjnie najtaniej, dotyczy to wszystkich produktów, jakich potrzebowałam: panele, drzwi, farby, narzędzia. No i jest tam wszystko od śrubki, przez szpachle gipsowe do wyposażenia całej łazienki. Obsługa - pierwszy raz w życiu pochwaliłam obsługę sklepu za profesjonalizm, bycie kompetentnym i pomocnym .Naprawdę spędziłam tam długie godziny, a każda napotkana osoba, np pani na stoisku z zasłonami potrafiła mi zawsze wskazać gdzie kupie papier ścierny czy cokolwiek innego. Do tego na każdym stanowisku można było uzyskać poradę, wskazówki itp. Pełny profesjonalizm. Zwrot drzwi zajął 10 minut, pani wystawiająca korektę załatwiła wszystko ekspresowo, a pan z działu drewnianego sam drzwi zabrał i przywiózł nowe. Znalazłam błąd na etykiecie na panelach, wskazałam panu, żę jest tam wpisana zła szerokość, i dostałam 30 % zniżki:-) Pan powiedział: klient zadowolony? I o to chodzi! W mojej ocenie wypadają celująco, naprawdę polecam każdemu, bo nie znalazłam większych uchybień, a dociekliwa i szczegółowa jest bardzo.
Zgłaszałam jakiś czas temu szkodę do PZU, z polisy AC, obsługa na infolinii bardzo dobra, pytania bardzo szczegółowe, niektóre raczej nawet zbędne.... W ciągu 3 dni zostałam umówiona na oględziny, pojechałam na Człuchowską, gdzie dokonano oględzin uszkodzenia auta. Wszystko ok, pan zrobił zdjęcia zewnętrznych uszkodzeń w 2 minuty, ale nie zajrzał pod zderzak - jakoś się nie domyślił, że i tam może być coś uszkodzone. Cierpliwie wysłuchał moich zażaleń i uwag i cierpliwie udzielił na nie odpowiedzi . Kosztorys był gotowy w ciągu kwadransa. Wszystko ok. Co było dziwne dla mnie - chciałam zgłosić jeszcze drugą szkodę, będąc juz tam na miejscu, i musiałam dzwonić na infolinię!!! Okazuje się, że wszystko musi przejść przez infolinię, więc ok. Po konsultacji z moim mechanikiem odwołałam się od kosztorysu, gdyż nie uwzględniono uszkodzeń części niewidocznych. Także przez infolinię - i tu musiałam przypomnieć sie dwukrotnie, aż ktoś po tygodniu raczył do mnie oddzwonić. Dodatkowo sama zrobiłam zdjęcia i wysłałam im mailem, zostały uznane. Przelew był po 2 dniach, więc ok. Ogólnie na 4+, dobra i cierpliwa obsługa, rzetelna. Rozumiem, że to korporacja i procedury, lecz szybkość reakcji do poprawy, ale i tak z nimi zostanę:-)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.