Opinia użytkownika: Iwona_477
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Zgłaszałam jakiś czas temu szkodę do PZU, z polisy AC, obsługa na infolinii bardzo dobra, pytania bardzo szczegółowe, niektóre raczej nawet zbędne.... W ciągu 3 dni zostałam umówiona na oględziny, pojechałam na Człuchowską, gdzie dokonano oględzin uszkodzenia auta. Wszystko ok, pan zrobił zdjęcia zewnętrznych uszkodzeń w 2 minuty, ale nie zajrzał pod zderzak - jakoś się nie domyślił, że i tam może być coś uszkodzone. Cierpliwie wysłuchał moich zażaleń i uwag i cierpliwie udzielił na nie odpowiedzi . Kosztorys był gotowy w ciągu kwadransa. Wszystko ok. Co było dziwne dla mnie - chciałam zgłosić jeszcze drugą szkodę, będąc juz tam na miejscu, i musiałam dzwonić na infolinię!!! Okazuje się, że wszystko musi przejść przez infolinię, więc ok. Po konsultacji z moim mechanikiem odwołałam się od kosztorysu, gdyż nie uwzględniono uszkodzeń części niewidocznych. Także przez infolinię - i tu musiałam przypomnieć sie dwukrotnie, aż ktoś po tygodniu raczył do mnie oddzwonić. Dodatkowo sama zrobiłam zdjęcia i wysłałam im mailem, zostały uznane. Przelew był po 2 dniach, więc ok. Ogólnie na 4+, dobra i cierpliwa obsługa, rzetelna. Rozumiem, że to korporacja i procedury, lecz szybkość reakcji do poprawy, ale i tak z nimi zostanę:-)