Opinie użytkownika (3)

Jestem bardzo zadowolona...
Jestem bardzo zadowolona z obsługi w sklepach Leroy Merlin. Zarówno placówka na Modlińskiej jak i ta na Targówku. Pracownicy bardzo pomocni, doradzają, są sympatyczni. Jest możliwość zwrotu towaru - w moim przypadku istotny, bo kupowałam materiały do remontu i sporo zostało. Bez problemu przyjęto zwrot i wydano mi gotówkę. Na wszystkie pytania otrzymałam pełną odpowiedź, gdy w jednym sklepie zabrakło towaru, sprawdzono dla mnie dostępność w innych punktach.

Iwona_365

02.12.2011

Leroy Merlin

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Znajomi mi polecili,...
Znajomi mi polecili, kupują tam przede wszystkim sprzęt komputerowy. Ja kupiłam odkurzacz. Dotarł dzisiaj, dobrze zapakowany, wszystko w porządku. Wysyłka była błyskawiczna - wczoraj mail z informacją, że wyszło, dziś kurier u moich drzwi. Wszystkie informacje dostałam mailowo, więc nie było problemu z zakupami. Rejestracja była szybka. Strona generalnie jest czytelna, nie ma reklam, co jest miłą odmianą. Nie po to idę do sklepu - także wirtualnie, by być bombardowana reklamami. Generalnie jestem zadowolona i pewnie jeszcze coś zamówię.

Iwona_365

31.12.2009
Nie zgadzam się (23)
Jestem już po...
Jestem już po drugim zakupie w sklepie i widzę same pozytywy. Wybrałam nie tylko ze względu na niskie ceny, ale także dlatego, że mają punkt odbioru w Warszawie i mogłam zaoszczędzić również na kosztach wysyłki. Punkt mają zlokalizowany w dobrym miejscu, tuż przy metrze, bez problemu trafiłam. Zresztą na stronie mają pełną informację, wraz z mapką. Sama rejestracja w sklepie prosta i chyba nie musiałam podać żadnych zbędnych danych. Mini minusem było to, że w statusie zamówienia nie widziałam planowanego terminu realizacji zamówienia - może przeoczyłam, ale jeśli nawet to błąd, że jest pokazany tak, że można nie znaleźć od razu. Za to miłym zaskoczeniem był sms z informacją, że produkt mogę już odebrać - człowiek nie zawsze jest przed komputerem, nie sprawdza co 5 min. poczty, a tutaj będąc w drodzę wiem, że mogę zachaczyć o księgarnię odebrać lekturę. Jeśli chodzi o obsługę, mają bardzo miłe panie, książki są pakowane na życzenie w firmowe torebki i do każdej dodawana jest kartonowa zakładka - fajny gest. Wybór książek mają całkiem niezły. Strona mogłaby być bardziej rozbudowana - brakuje czytelnej listy bestsellerów i nowości. Nad atrakcyjnością serwisu mogliby poprawcować, ale nie sprawia kłopotu nawigacja i wszystko łatwo można znaleźć.

Iwona_365

31.12.2009

bonito.pl

Placówka

Nie zgadzam się (27)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi