Opinia użytkownika: Iwona_365
Dotycząca firmy: bonito.pl
Treść opinii: Jestem już po drugim zakupie w sklepie i widzę same pozytywy. Wybrałam nie tylko ze względu na niskie ceny, ale także dlatego, że mają punkt odbioru w Warszawie i mogłam zaoszczędzić również na kosztach wysyłki. Punkt mają zlokalizowany w dobrym miejscu, tuż przy metrze, bez problemu trafiłam. Zresztą na stronie mają pełną informację, wraz z mapką. Sama rejestracja w sklepie prosta i chyba nie musiałam podać żadnych zbędnych danych. Mini minusem było to, że w statusie zamówienia nie widziałam planowanego terminu realizacji zamówienia - może przeoczyłam, ale jeśli nawet to błąd, że jest pokazany tak, że można nie znaleźć od razu. Za to miłym zaskoczeniem był sms z informacją, że produkt mogę już odebrać - człowiek nie zawsze jest przed komputerem, nie sprawdza co 5 min. poczty, a tutaj będąc w drodzę wiem, że mogę zachaczyć o księgarnię odebrać lekturę. Jeśli chodzi o obsługę, mają bardzo miłe panie, książki są pakowane na życzenie w firmowe torebki i do każdej dodawana jest kartonowa zakładka - fajny gest. Wybór książek mają całkiem niezły. Strona mogłaby być bardziej rozbudowana - brakuje czytelnej listy bestsellerów i nowości. Nad atrakcyjnością serwisu mogliby poprawcować, ale nie sprawia kłopotu nawigacja i wszystko łatwo można znaleźć.