Opinie użytkownika (2)

Poszłam do banku...
Poszłam do banku z reklamacją - cofnięto mi debet z niewyjaśnionych przyczyn i bez poinformowania mnie o tym fakcie. Doradca, z którym podpisywałam 4 miesiące wcześniej umowę, pamiętał mnie, obiecał wyjaśnić sytuację i przeprosił za niedogodności. Pani w mojej obecności sprawdziła w systemie wszystkie dokumenty i nic nie budziło jej wątpliwości. Obiecała, że szybko wyjaśni sytuację i zadzwoni jak się tylko czegoś dowie. W ciągu godziny zadzwoniła i obiecała, że następnego dnia środki będą znowu dostępne. Życzyłabym sobie takich Doradców we wszystkich bankach. Kompetentnych, umiejących uspokoić zdenerwowanego klienta i zainteresowanych pomocą, nawet jeśli czas poświęcony na dana sprawę nie przyczyni się bezpośrednio do realizacji planów sprzedażowych.

Iwona_155

12.04.2010

Alior Bank

Placówka

Kędzierzyn-Koźle, Matejki

Nie zgadzam się (33)
Panie obsługujące klientów...
Panie obsługujące klientów instytucjonalnych, były bardzo miłe. Wchodząc do pokoju miałam wrażenie, że dobrze trafiłam i będę bardzo profesjonalnie obsłużona. Pani ze mną rozmawiająca sprawiała wrażenie zainteresowanej tym co mam do powiedzenia, rzeczowo odpowiadała na pytania i wyjaśniała moje wątpliwości. Na koniec rozmowy wręczyła swoją wizytówkę i obiecała zadzwonić do mnie następnego dnia - co uczyniła. Bardzo profesjonalna obsługa, co nie zawsze się zdarza.

Iwona_155

12.04.2010

BNP Paribas

Placówka

Kędzierzyn-Koźle, Piramowicza

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi