Poszłam do banku z reklamacją - cofnięto mi debet z niewyjaśnionych przyczyn i bez poinformowania mnie o tym fakcie. Doradca, z którym podpisywałam 4 miesiące wcześniej umowę, pamiętał mnie, obiecał wyjaśnić sytuację i przeprosił za niedogodności. Pani w mojej obecności sprawdziła w systemie wszystkie dokumenty i nic nie budziło jej wątpliwości. Obiecała, że szybko wyjaśni sytuację i zadzwoni jak się tylko czegoś dowie. W ciągu godziny zadzwoniła i obiecała, że następnego dnia środki będą znowu dostępne. Życzyłabym sobie takich Doradców we wszystkich bankach. Kompetentnych, umiejących uspokoić zdenerwowanego klienta i zainteresowanych pomocą, nawet jeśli czas poświęcony na dana sprawę nie przyczyni się bezpośrednio do realizacji planów sprzedażowych.
Panie obsługujące klientów instytucjonalnych, były bardzo miłe. Wchodząc do pokoju miałam wrażenie, że dobrze trafiłam i będę bardzo profesjonalnie obsłużona. Pani ze mną rozmawiająca sprawiała wrażenie zainteresowanej tym co mam do powiedzenia, rzeczowo odpowiadała na pytania i wyjaśniała moje wątpliwości. Na koniec rozmowy wręczyła swoją wizytówkę i obiecała zadzwonić do mnie następnego dnia - co uczyniła. Bardzo profesjonalna obsługa, co nie zawsze się zdarza.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.