Opinia użytkownika: Iwona_155
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Poszłam do banku z reklamacją - cofnięto mi debet z niewyjaśnionych przyczyn i bez poinformowania mnie o tym fakcie. Doradca, z którym podpisywałam 4 miesiące wcześniej umowę, pamiętał mnie, obiecał wyjaśnić sytuację i przeprosił za niedogodności. Pani w mojej obecności sprawdziła w systemie wszystkie dokumenty i nic nie budziło jej wątpliwości. Obiecała, że szybko wyjaśni sytuację i zadzwoni jak się tylko czegoś dowie. W ciągu godziny zadzwoniła i obiecała, że następnego dnia środki będą znowu dostępne. Życzyłabym sobie takich Doradców we wszystkich bankach. Kompetentnych, umiejących uspokoić zdenerwowanego klienta i zainteresowanych pomocą, nawet jeśli czas poświęcony na dana sprawę nie przyczyni się bezpośrednio do realizacji planów sprzedażowych.