Dwie osoby na obsłudze, jednak jedna z pań zajęta była obsługą na stanowisku z jedzeniem. Natomiast druga pani przy kasie obsługiwała dość wolno, a poza tym rozmawiała z panią na stanowisku z jedzeniem, co znacznie wydłużało czas oczekiwania w kolejce do kasy. A w kolejce byłam czwarta. Jedna kasa to stanowczo za mało.
Dziś rano Pani na stoisku mięsnym obsłużyła mnie szybko, ale tak na "sztukę". Miałam ograniczony widok na asortyment wędlin, ponieważ druga z pań zajmowała się uzupełnianiem cen w otwartej gablocie. Spowodowało to, że wahałam się i zastanawiałam co kupić, ponieważ za dużo nie widziałam. Jednak ze strony sprzedawcy nie było żadnego polecenia czy propozycji. Czułam się trochę jak klient, który znalazł się w nieodpowiednim momencie. Obsługa przy kasie - sprawnie i grzecznie.
Pani w rejestracji udzieliła wszelkich niezbędnych informacji, które mnie interesowały. Skierowała mnie do odpowiedniego gabinetu, gdzie zostałam bardzo szybko przyjęta przez panią pielęgniarkę. W przychodniach lekarskich bywa różnie, więc byłam zaskoczona, że tak szybko i sprawnie załatwiłam sprawę. I jeszcze zaznaczę, że byłam jako pacjent na NFZ, a nie prywatnie. Pozytywne zaskoczenie.
Dokonywałam zwrotu zakupionego towaru - zostałam obsłużona grzecznie, sprawnie i szybko. Co do obsługi nie mam zastrzeżeń, jednak kiedy już odeszłam od kasy, usłyszałam głośny śmiech, chichot i rozmowy. Dwie panie za kasą sobie głośno rozmawiały i były bardzo rozbawione, a byłam już w znacznej odległości. Zwróciło to moją uwagę, a także innych klientek sklepu.
Oglądałam dziś nową wiosenną kolekcję w sklepie "Wojas". Spodobały mi się buty, jednak ich cena była jak dla mnie za wysoka. Panie naprawdę długo przekonywały mnie i wyliczały zalety tej pary butów. Jednak widząc, że jest to produkt dla mnie za drogi, zaproponowały tańsze modele. Zaproponowały również obuwie w cenach promocyjny. Uważam, że obsługa zachowała się profesjonalnie, ponieważ jeśli cena jest dla klienta zbyt wysoka, to dobry sprzedawca powinien (musi) zaproponować inne, tańsze rozwiązanie. Dziś nie dokonałam zakupu, ale po powrocie do domu zastanawiam się i prawdopodobnie wrócę po te buty. I jeszcze jedna uwaga - gdy już wychodziłam, pani poinformowała mnie, że nie wszystkie modele są na sklepie, więc pozostałe mogę obejrzeć również na stronie internetowej.
Zawsze byłam zadowolona z obsługi, a także z produktów tej firmy. Jednak ostatnio gdy weszłam do sklepu, nie zostałam zauważona, mimo głośnego dzień dobry z mojej strony. Za tzw. "ladą" nie było żadnej osoby obsługującej. Byłam zaskoczona - dopiero po moim "zakaszleniu" pojawiła się Pani, która przeprosiła, twierdząc, że nie usłyszała że ktoś wszedł. Mimo wszystko zostałam obsłużona szybko, sprawnie i fachowo.
Obsługa fachowa - zawsze odpowiada dzień dobry i do widzenia, a muszę przyznać, że nie w każdym punkcie tej firmy tak jest. Jestem w tym sklepie codziennie lub co drugi dzień - Panie są bardzo grzeczne i uprzejme. Przy zakupach zawsze proponują dodatkowy produkt np. z promocji, nowości czy coś słodkiego. i jeszcze jedna moja uwaga - jakiś czas temu w godzinach 7-10 obsługiwała jedna Pani, tworzyły się kolejki i czasami rezygnowałam z zakupów. Obecnie są zawsze 2 panie, obsługa szybka i sprawna, do tego z uśmiechem, aż miło tam wejść.
Bardzo często robię zakupy w "Piotr i Paweł".Obsługa na stoisku mięsnym - profesjonalna - pracownicy potrafią doradzić i zachęcić do zakupu. To dla mnie bardzo ważne, ponieważ kupuję wędliny dla dziecka, które jest alergikiem. Panie zawsze służą pomocą, są cierpliwe dla klientów takich jak ja, tzn. czytających skład produktu.Bardzo lubię robić tam zakupy, ponieważ jest szeroki asortyment. Duży wybór (największy w Inowrocławiu) produktów dla alergików. Duży wybór owoców i warzyw. Obsługa przy kasie miła i sprawna. Polecam
Podczas zakupów zawsze udzielono mi wskazówek i informacji na temat poszukiwanego produktu. Produkty poukładane zawsze w sposób, zachęcający do zakupu - ułożone według rodzaju.
Bardzo dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu w Inowrocławiu. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Pozdrawiamy, Kaufland Team
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.