To jest próbny raport. Obsługa wykazuje bardzo duże zaangażowanie . Po wejściu klienta do sklepu podchodzą i pytają czy w czymś pomóc. Jeżeli klient szuka czegoś konkretnego to przedstawiają propozycje. Przynoszą ubrania do przymierzalni jeżeli klient prosi o inny rozmiar. Zawsze uśmiechnięci i gotowi do pomocy.
Robię w nim zakupy raz na dwa tygodnie ze względu na brak dostatecznej informacji o produktach. Produkty nie są poukładane logicznie tylko w kilku miejscach a personel nie potrafi wskazać innego miejsca podobnych produktów tylko trzeba szukać. Widać , że personelu jest bardzo mało, bo trudno go znaleźć. Pani na obsłudze klienta najpierw mówi, że danego produktu nie ma a dopiero potem sprawdza w komputerze i okazuje się, że jest gdzieś na półkach. Pomimo wszystko personel jest uprzejmy i uśmiecha się do klienta, który o coś pyta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.