Opinie użytkownika (5)

Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Irena_108

27.07.2016

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu. Na minus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Irena_108

27.07.2016

Bricomarche

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Irena_108

27.07.2016

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Irena_108

27.07.2016

Koleje Dolnośląskie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Korzystałam z kasy...
Korzystałam z kasy samoobsługowej, więc trudno mówić tu dosłownie o obsłudze, ale Pani nadzorująca kasy samoobsługowe nie mówi dzień dobry, do widzenia. Natomiast Panie w dziale mięsnym zachowują się tak, jakby były tam za karę. Stoisko mięsne wygląda smutnie i brudno. Na sklepie zaś często porozstawiane są palety z towarem, a przy nich brak pracowników. Najbardziej rażą mnie dostawki z towarami przecenionymi, końcówkami serii, zawsze jest na nich bałagan i wyglądają niechlujnie

Irena_108

17.03.2015

Tesco

Placówka

Polkowice, Młyńska 7

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi