Przy zakupie telewizora w Media Markt na raty, obsługę ratalna prowadzi bank BPH S.A. Pierwsze zdziwienie podejście, kompetencja i wiedza personelu obsługującego. Po przedstawieniu oferty mnie czyli "osobie z branży" pozostało tylko jedno pytanie, na które też otrzymałam wyczerpującą odpowiedź. Szybko i sprawnie otrzymaliśmy kredyt, odpowiedzi były rzetelne i konkretne. Kredyt nie na najlepszych warunkach ale Pan konsultant bez zarzutu.
Zakup i wymiana letnich opon. Niestety kierowniczka nie poinformowała mnie, że owszem wymiana opon przy ich zakupie jest gratis ale będę musiała zapłacić za ich wyważenia.O dodatkowych kosztach dowiedziałam się od mechanika. Ze strony kierowniczki brak kompetencji i wiedzy o podstawowych usługach jakie oferuje w/wym. centrum. Przy tym arogancka i nieuprzejma, nie potrafiąca się przyznać do błędu a tym bardziej spróbować go jakoś rozwiązać. Nieodpowiednia osoba na nieodpowiednim stanowisku. Niższy rangą konsultant okazał się bardziej doświadczonym w obsłudze klienta i rozwiązał problem za kierowniczkę.
Indywidualna oferta przygotowana pod konkretnego klienta zachęciła mnie do dalszej rozmowy z konsultantem.
Wieczorny kontakt ze mną bardzo mi odpowiada, gdyż jest to jedyny czas w ciągu dnia gdzie mogę spokojnie i rzeczowo porozmawiać przez telefon. Oferta zmieniana w trakcie rozmowy zgodnie z moimi kolejnymi oczekiwaniami. Pomimo wstępnej decyzji, iż rezygnuję z abonamentu konsultant przedstawił bardzo ciekawą i indywidualną ofertę w skutek czego przedłużyłam umowę abonamentową.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.