Opinie użytkownika (2)

W dniu 26.08.2009...
W dniu 26.08.2009 poszedłem do sklepu Mix Electronics w celu nabycia telewizji N, gdyż są oni autoryzowanym dealerem telewizji nowej generacji N:). Wizyta w sklepie odbyła się pomiędzy godziną 17 a 18 i trwała jakieś 30 minut. Gdy wszedłem do sklepu nie było w nim nikogo poza personelem ( 2 Panów). Obaj ubrani byli w firmowe stroje (granatowe spodnie i jasnoniebieskie koszule z nadrukiem Mix Electronics). Podszedłem do jednego z Panów i powiedziałem w jakim celu przyszedłem. Miałem wrażenie, że człowiek, który mnie obsługuje wiedział na temat produktu jakim jest telewizja N mniej ode mnie. Nie potrafił odpowiedzieć na pytanie o obecne promocje tj. przez jak długi okres jest obniżony abonament. Nie potrafił odpowiedzieć na pytanie jaką karę poniosę za zerwanie umowy przed czasem. Musiał dzwonić na infolinie i się dowiadywać przez co wydłużył się znacznie czas obsługi. Sprzęt do odbioru telewizji był dostępny od ręki i samo podpisanie umowy również nie trwało zbyt długo. Gdyby niekompetencja Personelu wizyta byłaby krótsza o ok. 10 minut. Całe szczęście, że nie było więcej osób, bo pewnie zaraz by się zrobiły kolejki.

Hubert_23

17.09.2009

Mix electronics

Placówka

Żyrardów, 1-go maja 43

Nie zgadzam się (31)
25.04.2022
Odpowiedź firmy
Szanowny Panie Hubercie. Dziękujemy za cenne uwagi i spostrzeżenia. Staramy się nieustannie podnosić swoje kwalifikacje, aby każdy Klient odwiedzający nasz salon był zadowolony. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań aby podobna sytuacja się nie powtórzyła.
W środę 17.06.2009...
W środę 17.06.2009 roku, udałem się do sklepu NEONET w Żyrardowie z chęcią uzyskania informacji o telewizorach. Będąc już w sklepie i oglądając telewizory przez dłuższy czas (ok. 5 minut) nie zostałem zauważony przez pracujące tam osoby tzn. nikt z personelu nie przyszedł i nie zapytał się czy w czymś pomóc. Podszedłem więc sam do osób tam pracujących z chęcią zapytania się o poszczególne produkty. Pracujący tam Pan posiadał podstawową wiedzę na temat wybranych przeze mnie telewizorów, ale w wielu wypadkach musiał posiłkować się bazą w komputerze żeby udzielić mi odpowiedzi na zadane pytania o parametry produktów (takie jak czas reakcji, jasność, zużycie energii). Owo posiłkowanie znacznie wydłużyło czas obsługi. Jeżeli chodzi o wygląd pracowników, to byli oni ubrani w firmowe stroje. Mieli spodnie i koszule z nadrukiem NEONET. Jeżeli chodzi o ofertę, to bardzo mało produktów jest dostępnych na miejscu. Na większość wybranych przeze mnie modeli musiałbym czekać, aż przyjdą z magazynu głównego. Jeżeli natomiast chodzi o ceny to przy porównaniach z cenami w sklepach internetowych są gdzieś o mniej więcej 10% wyższe, natomiast przy porównaniu z cenami w innym sklepie znajdującym się w Żyrardowie o podobnym profilu (RTV MIX AGD) ceny są średnio o 10% niższe.

Hubert_23

19.06.2009

NEONET

Placówka

Żyrardów, Nowy świat 8

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi