Opinia użytkownika: Hubert_23
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: W środę 17.06.2009 roku, udałem się do sklepu NEONET w Żyrardowie z chęcią uzyskania informacji o telewizorach. Będąc już w sklepie i oglądając telewizory przez dłuższy czas (ok. 5 minut) nie zostałem zauważony przez pracujące tam osoby tzn. nikt z personelu nie przyszedł i nie zapytał się czy w czymś pomóc. Podszedłem więc sam do osób tam pracujących z chęcią zapytania się o poszczególne produkty. Pracujący tam Pan posiadał podstawową wiedzę na temat wybranych przeze mnie telewizorów, ale w wielu wypadkach musiał posiłkować się bazą w komputerze żeby udzielić mi odpowiedzi na zadane pytania o parametry produktów (takie jak czas reakcji, jasność, zużycie energii). Owo posiłkowanie znacznie wydłużyło czas obsługi. Jeżeli chodzi o wygląd pracowników, to byli oni ubrani w firmowe stroje. Mieli spodnie i koszule z nadrukiem NEONET. Jeżeli chodzi o ofertę, to bardzo mało produktów jest dostępnych na miejscu. Na większość wybranych przeze mnie modeli musiałbym czekać, aż przyjdą z magazynu głównego. Jeżeli natomiast chodzi o ceny to przy porównaniach z cenami w sklepach internetowych są gdzieś o mniej więcej 10% wyższe, natomiast przy porównaniu z cenami w innym sklepie znajdującym się w Żyrardowie o podobnym profilu (RTV MIX AGD) ceny są średnio o 10% niższe.