Personel na stacji jest zawsze gotowy do pomocy i zazwyczaj pozytywnie nastawiony do swojej pracy. Potrafi przedstawić różnice w rodzajach paliwa, ofertę myjni i różnic w programach oraz wie jakie produkty znajdują się na stacji. Obsługa przebiega zawsze sprawnie, chociaż czasem tworzą się kolejki, co nie wpływa na ocenę pracy pracowników, ponieważ zazwyczaj w godzinach największego ruchu pracują dwie kasy. Stacja jest zawsze schludna, a personel szybko reaguje na różnego rodzaju zanieczyszczenia, które pojawiają się na stacji.
Personel w sklepie zawsze jest pomocny, wie gdzie znajdują się produkty, których położenie na półkach stosunkowo często się zmienia. Osoby pracujące w sklepie na stanowisku kasjera czasami narzekają na swoją pracę i zdarza się, że prowadzą między sobą prywatne konwersacje podczas pracy i obsługi klienta, co moim zdaniem nie powinno mieć miejsca. Sklep jest zawsze czysty i schludny. Czas obsługi jest zazwyczaj mieszczący się w granicach akceptowalnych, chociaż zdarza się, że to klienci muszą poprosić o otworzenie kolejnej kasy ze względu na długość kolejki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.