29.03.2012 - 30.03.2012 dot.zakupu telewizora. 29.03.2012 wybrałem się z żoną do Tesco w czasie realizacji otwarcia TESCO extra, po przebudowie, na dział RTV. Oglądaliśmy telewizory, wpadł nam w oko jeden model, poprosiliśmy pana z obsługi o sprawdzenie stanu na magazynie, po 5 min., wrócił i stwierdził że tego modelu już nie ma. Wybraliśmy kolejny model, i poprosiliśmy o następne sprawdzenie, też nie było. Poprosiliśmy o sprawdzenie kolejnych pięciu modeli, których też nie było. Sfrustrowani opuściliśmy sklep. Na drugi dzień (30.03.2012) g 17.00, udaliśmy się raz jeszcze do TESCO, był inny Pan z obsługi, bardzo miły, którego poprosiliśmy o pomoc, i ponowne sprawdzenie stanu magazynowego, i o dziwo telewizor był dostępny, jak i inne modele. Zakupu dokonaliśmy, aczkolwiek z małym skrzywieniem. Poza tym dział bardzo schludny, czysty, zadbany, towar ładnie poukładany na półkach.
Obsługa bardzo miła, ilość personelu 3 osoby. Jedna pani obsługująca klientów na kasie, w przypadku większej kolejki (min. 3, 4 osoby), uruchamiały kolejną kasę. Pracownicy wykładali towar na półkach, w międzyczasie radzili klientom którzy się do nich zwrócili bardzo miło i fachowo, z uśmiechem na twarzy i z profesjonalizmem. Sklep schludny, glazura na podłodze czysta, nie za gorąco, nie za zimno, działały wentylatory, w tym czasie był też pan myjący szyby od wewnątrz. Oferta zadowalająca, myślę że na każdą kieszeń, tą zamożną i tą troszkę mniej. Dostępność towaru - zadowalająca. Ogólnie na ocenę "Dobry+"
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.