Opinie użytkownika (2)

Próbując otrzymać informacje...
Próbując otrzymać informacje dotyczące umowy zawartej z bankiem wydzwaniałam na infolinię wielokrotnie jednak nikt z obsługi nie dał mi jednoznacznej odpowiedzi i nie potrafił mi powiedzieć co się stało z moją umową, której nie otrzymałam. Każdy z pracowników infolinii miał inną wersję. Czekałam ponad dwa tygodnie na rozwiązanie mojego problemu, a koszty połączenia okazały się być naliczane poza abonamentem, przez co byłam narażona na spore dodatkowe wydatki.

Hanna_286

07.09.2017
Nie zgadzam się (0)
Obsługa jest miła...
Obsługa jest miła i dobrze zorientowana, jeśli chodzi o dostępne produkty. Sklep jest czysty i zadbany, a produkty są rozmieszczone w sposób przemyślany i uporządkowany. Nie ma problemu ze znalezieniem potrzebnych produktów. Niestety w sklepie jest mały wybór marek danego produktu.

Hanna_286

06.09.2017

NETTO

Placówka

Poznań, Polna 28

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi