Próbując otrzymać informacje dotyczące umowy zawartej z bankiem wydzwaniałam na infolinię wielokrotnie jednak nikt z obsługi nie dał mi jednoznacznej odpowiedzi i nie potrafił mi powiedzieć co się stało z moją umową, której nie otrzymałam. Każdy z pracowników infolinii miał inną wersję. Czekałam ponad dwa tygodnie na rozwiązanie mojego problemu, a koszty połączenia okazały się być naliczane poza abonamentem, przez co byłam narażona na spore dodatkowe wydatki.
Obsługa jest miła i dobrze zorientowana, jeśli chodzi o dostępne produkty. Sklep jest czysty i zadbany, a produkty są rozmieszczone w sposób przemyślany i uporządkowany. Nie ma problemu ze znalezieniem potrzebnych produktów. Niestety w sklepie jest mały wybór marek danego produktu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.