Opinie użytkownika (8)

Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Przyjazność strony dla użytkownika, Intuicyjność strony, oferta,cena,asortyment, organizacja, budowa strony, wygląd strony www.

Hanna_257

15.01.2018

ceneo.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Przyjazność strony dla użytkownika, Intuicyjność strony, oferta,cena,asortyment, organizacja, budowa strony, wygląd strony www.

Hanna_257

15.01.2018

Allegro

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Przyjazność strony dla użytkownika, Intuicyjność strony, oferta,cena,asortyment, organizacja, budowa strony, wygląd strony www.

Hanna_257

15.01.2018

AliExpress

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W sumie nie...
W sumie nie zostaliśmy obsłużeni, wybraliśmy z półki worki do odkurzacza, następnie ustaliliśmy się w kolejce do kasy. Otwarte były tylko 2 z czterech stanowisk, co w sumie nie rzucałoby się w oczy, gdyby na środku sklepu nie stało siedmiu sprzedawców głośno rozmawiając na tematy na pewno nie związane z pracą, a dwie kasy ciągle stały nie obsadzone mimo kolejki.

Hanna_257

09.10.2017

RTV EURO AGD

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)
Jesli chodzi o...
Jesli chodzi o kurs to polecam. Bez dwóch zdań kurs jest świetny. Ale kruczki zapisane w umowie i pan z którym się ja podpisuje nie jest według mnie uczciwe. Dopiero jak złożyłam podpis to okazało się, ze bezpłatne konwersacje będą tego i tego dnia (chcoiaż byłam przekonana, że będzie można wybrać dzień), tak samo z dodatkowym bezpłatnym językiem. Dobrze, że w goóle mi to powiedział. W sumie sama się o to spytałam, bo nie powiedział kiedy się będzie na to chodzić. Dodam też, że żeby zapisać się na bezpłatne konwersacje w regulaminie jest jakis pnukt, ze trzeba to zrobić do 7 dni od podpisania umowy. Szkoda, ze pan nie pwoeidział mi tego wcześniej, nie trzeba by było dwa razy do nich jeździć. Uważam, że sam kurs jest w porządku, ale umowę trzeba dokładnie przeczytać znaim się zacznie się chodzić na ich kurs.

Hanna_257

18.08.2017

TFLS

Placówka

Warszawa, Boduena 4

Nie zgadzam się (3)
Słabo. Za mało...
Słabo. Za mało obsługi i trzeba czekać w kolejce do obsługi.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Hanna_257

13.06.2017

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Hanna_257

28.10.2016

K-EX

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Hanna_257

28.10.2016

zalando.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi