Tragedia! Od ponad tygodnia nie mam internetu. Zgłosiłam. Technik miał się pojawić w godz. 12 -14 dnia 7 grudnia. Nie pojawił się! Nikt się nie skontaktował. Nie przeprosił. Nie podał innego terminu wizyty. Złożyłam reklamację. Dostałam odpowiedź kompletnie nie na temat! Żenada. Internetu dalej nie mam. Nie polecam. Jak najdalej od Vectry!
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail: jakoscpomoc@vectra.pl
Obsluga klienta,profesjonalizm,doradztwo na...
Obsluga klienta,profesjonalizm,doradztwo na najwyzszym poziomie.Nic dodac nic ujac.Korzystanie z uslug tego banku to czysta przyjemnosc.Pracownicy banku sa kompetentni i poswiecaja sie z godnoscia dla klienta.Jestem oczarowana obsluga i kompetencja.Z przyjemnoscia korzystam z uslug Banku PKO SA w Olsztynie przy ul.Staromiejskiej.Hanna Kowalska
Profesjonalizm,mila obsluga dwoch fantastycznych pan.Polecam,polecam,polecam!!!Czesto korzystam z uslug tego banku i jestem zadowolona.Panie wszystko jasno i wyraznie wytlumacza z usmiechem na ustach.Niech inne placowki biora przyklad.Pelny szacunek dla klienta i nienagannosc w kazdym calu.Polecam!!!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.