Opinie użytkownika (2)

Obsługa/samoobsługa w Bistro...
Obsługa/samoobsługa w Bistro w Tesco. Szybka i miła obsługa, doradzenie w wyborze zupy (lepszy żurek, jak flaki). Brak kolejki, zapytanie o dodatkowe produkty, kartę Tesco. Czyste i posprzątane miejsce. Widać wyraźny wysiłek o czystość, mimo dużego przepływu klientów. Systematycznie jest sprzątane.

Grzegorz_908

29.06.2012

Tesco Extra

Placówka

Bydgoszcz, Toruńska 101

Nie zgadzam się (0)
Telefoniczna propozycja przedłużenia...
Telefoniczna propozycja przedłużenia umowy na abonament w sieci Play. Dzwoniła Pani z tej sieci (nie pośrednik). Rozmowa dotyczyła przedłużenia abonamentu na jeden numer telefoniczny, mam dwa, dlatego też dość dziwne jest nie traktowanie klienta kompleksowo. Miła Pani, nie bardzo była przygotowana na moje wątpliwości: kiepski zasięg sieci Play, jakieś korzyści dla osoby, która nie wykorzystywała wszystkich minut przez ostatnie kilka miesięcy, propozycja dobrego telefonu, w zamian za przedłużenie umowy itp. Trochę na takiej zasadzie wzięliśmy pieniądze za nic (ponieważ z abonamentami nie brałem aparatów telefonicznych), to mchcemy jeszcze. Sama Pani telesprzedawca była OK, ale oferty ponad stadartwej to już nie miała.

Grzegorz_908

29.06.2012

Play

Placówka

Nie zgadzam się (0)
16.11.2021
Odpowiedź firmy
Szanowny Panie Grzegorzu, dziękujemy za wyrażenie opinii na temat naszej firmy i kanału sprzedaży telefonicznej. Działamy tak, aby nasi Klienci mieli poczucie zrozumienia ze strony personelu oraz jego wysokiego profesjonalizmu. Naszym celem jest zaproponowanie Panu i wszystkim naszym Klientom możliwie najlepszych rozwiązań na wszystkich polach działania, czy to komfortu rozmów, czy to nienagannej obsługi. Wyrażamy nadzieję, że Pana kolejne doświadczenia z naszą firmą będą wyłącznie bardzo pozytywne i będziemy mogli cieszyć się z wieloletniej współpracy. Zachęcamy do zapoznania się z naszymi ofertami także w internecie: http://www.play.pl lub http://www.facebook.com/Play

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi