Sklep mały, mało przejrzysty dla klienta, towar ułożony właściwie nie wiadomo jak. Wiedza personelu sprzedającego ogranicza się do informacji podanej na opisie towaru co klient może sobie sam przeczytać przy bardziej szczegółowych pytaniach sprzedawcy albo wołają kolegę/koleżankę albo tłumaczą się brakiem podania informacji przez producenta. Gdzie moim zdaniem sprzedając np.komputer niestety ale trzeba posiadać nieco większą wiedzę niż tylko to co na opakowaniu.
Personel swą wiedzą oraz obsługą klienta robi dobre wrażenie aczkolwiek czas oczekiwania na obsługę jest nieco długi czego powodem jest duża ilość klientów. właściciel powinien zastanowić się nad zwiększeniem personelu. Miejsce w którym znajduje się punkt sprzedaży jest bardzo dobrze usytuowany oraz oznakowany.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.