Tego dnia przyjechałem na stacje zatankować samochód. Mimo nie najnowszego sprzetu panował ład i porządek. Po wejściu do budynku zauważyłem, iż w strefie samoobsługowych zakupów towar był wyłozony schludnie, etykiety cenowe były wywieszone w sposób czytelny. Po podejściu do kasy pracownik ubrany w strój firmowy przywitał mnie z uśmiechem. Jasno i wyrażnie oznajmił kwote do zapłaty, spytał mnie o kartę stałego klienta, jak również oferował swoja pomoc w dalszych zakupach. Po wydaniu reszty grzecznie się pożegnał
Tego dnia miałem kupić 3 artykuły spozywcze oraz ewentualnie rozejrzec się za drewnianymi klockami dla dziecka. Już po wejściu zauważyłem, jak zazwyczaj w tamtym sklepie, że ekipa sprzatajca nie próżnuje. Pan myła podłogę maszyną , generalnie na sklepie panował ład i porzadek, cen wyeksponowane w sposób wioczny dla klienta, towar oraz artykuły promocyjnie ładnie wyeksponowane. Jak zwykle personel ubrany w niebieskie uniformy(białe koszulki) wyglądał czysto i schludnie. Na minus 1 oceniłem zachowanie i wygląd personelu, ponieważ mimo, iż wygląd nie wzbudzał zastrzeżeń zachowanie według mnie było bardzo niewłaściwe. Spytałem panią na dziale zabawek czy może znajdują się tutaj klocki drewniane dla mojej córeczki, podkreślając, iż bardzo mi na tym zależy, a pani niestety zamiast pomóc mi szukać, oznajmiła abym sobie poszukał w następnym przejściu(podobno powinny jakieś tam być jakieś). przy tak szerokiej gamie asortymentu uważam że na wzór innych sklepów (np. Biedronka - -tutaj znacząca poprawa w tej kwesti) personel powinien wzkazac klientowi towar. Po zrobieniu zakupów udałewm się w stronę kas. Tutaj kolejny minus, kolejki pomimo długich taśm bardzo długie, żadnej reakcji personelu na kolejki, natomiast otoczenie kasowe pod względem czystości nie wzbudzało moich zastrzeżeń.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.