Obsługa chętna do pomocy aczkolwiek nie nachalna. Dobrze zorientowana w posiadanym asortymencie, nastawiona na zadowolenia kupującego a nie na wysoki średni paragon. Podoba mi się ekologiczne myślenie - możliwość zakupu za "grosz" papierowej torby, brak torebek foliowych - wprowadzono to dużo wcześniej niż zaczęło to być "modne".
Planowałem kupić kurtkę właśnie w Campusie. Musiałem sobie sam zdjąć z wieszaka wybrane modele ponieważ obsługa (3 osoby) nie wykazała żadnego zainteresowania moją osoba, mimo iż w sklepie nie było innych klientów. Złe rozplanowanie przestrzeni w sklepie sprawiało dodatkowe trudności z samodzielnym znalezieniem odpowiedniego rozmiaru. Kurtki nie kupiłem..
Miło, czysto (czyste toalety!) i przytulnie (gustowny wystrój, domowa atmosfera). W restauracji jedzenie smaczne, gorące (zwrócono uwagę na ten fakt podczas podawania), posiłek podany równocześnie dwóm osobom, puste talerze szybko sprzątnięte. Możliwość płacenia kartą, bezprzewodowy dostęp do szybkiego internetu.
Doradztwo finansowe w pełnym tego słowa znaczeniu. Staraliśmy się z żoną o kredyt hipoteczny i Pani nas obsługującą skupiła się na nim a nie na pozostałych usługach (jak u konkurencji - Ekspander, gdzie na siłę próbowano "wcisnąć" także inne produkty). Nie byliśmy traktowani przedmiotowo jak kolejny klient na którym trzeba zarobić, a indywidualnie - w każdej chwili mogliśmy podejść, zadzwonić, zapytać a Doradca zawsze witał nas po imieniu i był na bieżąco zorientowany w toku naszych spraw.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.