Finamo

(3.17)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 7)

Doradztwo finansowe w...
Doradztwo finansowe w pełnym tego słowa znaczeniu. Staraliśmy się z żoną o kredyt hipoteczny i Pani nas obsługującą skupiła się na nim a nie na pozostałych usługach (jak u konkurencji - Ekspander, gdzie na siłę próbowano "wcisnąć" także inne produkty). Nie byliśmy traktowani przedmiotowo jak kolejny klient na którym trzeba zarobić, a indywidualnie - w każdej chwili mogliśmy podejść, zadzwonić, zapytać a Doradca zawsze witał nas po imieniu i był na bieżąco zorientowany w toku naszych spraw.

Grzegorz_437

01.12.2009

Placówka

Gliwice, Zwycięstwa

Nie zgadzam się (25)
Przed wakacjami ubiegałem...
Przed wakacjami ubiegałem się o kredyt hipoteczny, więc postanowiłem poznać ofertę różnych banków. Zasięgałem informacji bezpośrednio w bankach, jak i w firmach pośredniczących typu FINAMO. Pierwszy kontakt z pracownikami FINAMO miałem na targach mieszkaniowych na warszawskim Torwarze (nie pamiętam dokładnie daty) - pracownicy mili, uprzejmi, ładnie ubranie. Wprawdzie na swoim stoisku nie potrafili mi przedstawić oferty kredytu dla mnie ale chcieli bym zostawił swoje dane kontaktowe oraz informacje na temat kwoty kredytu, która mnie interesuje oraz moich dochodów w celu ustalenia zdolności kredytowej, co też uczyniłem. W ciągu kilku dni miał do mnie zadzwonić przedstawiciel tej firmy (z placówki w Warszawie), by przedstawić ofertę. Niestety minęły prawie trzy tygodnie zanim zadzwonił pan, który ponownie wziął dane o interesującym mnie kredycie, dochodach, itp. Miał oddzwonić, by umówić się na spotkanie w celu przedstawienia oferty, niestety na tym koniec mojej przygody z FINAMO. Uzyskałem kredyt na zakup mieszkania przez innego pośrednika ale trochę zdziwiło mnie to, że pracownicy Finamo nawet nie zadali sobie trudu, by przedstawić mi swoją ofertę, mało tego, czas odpowiedzi z ich strony (trzy tygodnie), a później brak jakiejkolwiek odpowiedzi jest żenujący! Tak nie powinno się obsługiwać klienta w żadnej firmie, a tym bardziej w firmie, która jest nowym podmiotem w tej branży na rynku i chce pozyskać klientów.

ANDRZEJ_230

20.10.2009

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (23)
Starałem się o...
Starałem się o kredyt hipoteczny na zakup mieszkania. Doradca bardzo się postarał i już w ciągu 7 dni miałem pozytywną decyzję kredytową a to nie lada wyczyn. Wtedy w bankach czekało się na decyzję min. miesiąc

zarejestrowany-uzytkownik

03.10.2009

Placówka

Gdynia, Świętojańska

Nie zgadzam się (18)
Wczoraj odbyłem spotkanie...
Wczoraj odbyłem spotkanie w placówce Finamo. Zgłoszenie wysłałem poprzez stronę internetową – po kilku minutach Pani z infolinii oddzwoniła i umówiła mnie jeszcze tego samego dnia w Poznaniu z konkretnym doradcą na godzinę 18.00. Po przyjeździe do placówki okazało się że doradca jest akurat na urlopie. Na moje zdziwienie Panie odpowiedziały, że pewnie do centrali nie dotarła ta informacja (?). Placówka jest otwarta do 18.00 ale mimo to inna pracownica została dłużej w pracy żeby odbyć spotkanie ze mną. Podczas spotkania nie dowiedziałem się wiele więcej ponadto co już wiem o kredytach i inwestycjach, wiele pytań wręcz pozostało bez odpowiedzi – Pani zapewniła że sprawdzi wszystko i prześle mi mailem konkretne odpowiedzi. Nie zaproponowano kawy lub herbaty - jedynie poczęstowałem się sam wodą z dystrybutora.

Maciej_158

28.08.2009

Placówka

Poznań, Emilii Sczanieckiej 1

Nie zgadzam się (31)
Oceniłam to doradztwo...
Oceniłam to doradztwo na 1, ponieważ obsługa nie była wyczerpująca, aczkolwiek nienaganna. Na wejściu nikt się mną nie zainteresował, być może było to spowodowane wysoką absencją doradców. Następnie Pan zaprosił mnie do biurka i zapytał czy nie mam ochoty na kawę (to podniosło ocenę). Po czym informację, które chciałam uzyskać, nie zostały mi w sposób wyczerpujący przekazane. Doradca tłumaczył się krótkim doświadczeniem oraz tym, że w tym momencie nie ma nikogo z kim mógłby się skontaktować. Wszystkie informację przesłał mi mailem następnego dnia.

Dominika_81

30.05.2009

Placówka

Poznań, Górna Wilda 78

Nie zgadzam się (33)
słaba oferta kredytów...
słaba oferta kredytów detalicznych, do tego "ospała" obsługa, zero klientów; od stanowisk wieje chłodem - bardzo minimalistyczne wyposażenie, smute kolory

zarejestrowany-uzytkownik

23.04.2009

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (32)

Finamo

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Finamo?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przeciętnie.
OK.