W okolicach sklepu sporo śmieci.Kosz w przedsionku sklepu był mocno przepełniony. Po wejściu trafia się do dobrze oświetlonego lokum. Szafki na torby klientów niestety przyjmują tylko jeden rodzaj monet. Zauważyłem iż nie było przy wejściu żadnego wolnego koszyka, natomiast wszystkie stały od strony sklepu przy kasach. Wszystkie działy były odpowiednio oznakowane i widoczne. Czystość była zachowana. Niestety czas oczekiwania na obsługe przy stoisku mięsnym był zbyt długi. Kilku klientów spędziło tam po kilka minut zanim ktoś się zainteresował, niestety byłem jednym z tych klientów. Przy kasie jakość obsługi dobra, kasjerka odpowiednio traktuje klienta i pyta o kartę stałego klienta.
Kawiarnia z zewnątrz wygląda zachęcająco. Po wejściu można się nieco zagubić, jest dość słabe oznakowanie, a klient staje naprzeciw 2 par drzwi i korytarza z klatką schodową. Na szczęście mnie się jakoś udało trafić gdzie należy. W całej kawiarni jest czysto i schludnie, klimatyczne ozdoby dodają uroku, a brzmiąca w tle niezbyt głośna muzyka wpada w ucho i nie przeszkadza w konwersacji. Jeśli mamy dobrą pogodę nie ma problemy aby umiejscowić się w kawiarnianym ogródku. Obsługa jest na dobrym poziomie. Trafienie do ubikacji znów przysporzyło nieco trudności, lecz i tym razem udało się za pierwszym razem. Do ubikacji także nie ma zastrzeżeń.
Strona internetowa czytelna, produkty posegregowane w odpowiednich kategoriach. Zdjęcia niemal wszystkich produktów, możliwość wyboru rozmiaru wraz z jasnymi danymi co do wielkośi w centymetrach. Dobra wyszukiwarka towaru. Szybko znalazłem interesujący mnie towar. Na stronie sklepów są zamieszczone opinie klientów, ze zdjęciami klientów używającymi zakupionego asortymentu. Jasny i czytelny system reklamacji. Od momentu zamówienia byłem drogą mailową informowany o każdym etapie jego przebiegu. Przesyłka została dostarczona w czasie określonym na stronie. Jakość spełniła obietnice sklepu, nie znalazłem żadnych ukrytych wad. Sklep przyznaje punkty lojalnościowe, co z pewnością przyciągnie i utrzyma klienta. Niestety nie zauważyłem obiecywanych rabatów, które powinienem otrzymać po pierwszym zakupie. Sklep jest stosunkowo drogi i to właśnie programy lojalnościowe i rabaty zapewnie utrzymają klientów, którzy poza jakością mimo wszystko chcą także w jakis sposób być docenieni i zadowoleni.
Kontakt z firmą nastąpił za pomocą strony internetowej. Strona jest w miarę przejrzysta i czytelna. Umieszczone są na niej wszystkie niezbędne informacje. Po dokonanym wyborze postanowiłem skorzystać z jednej z licznych promocji i zaznaczyłem to obok zamówienia. Po potwierdzeniu system poprosił mnie o podanie danych do zrealizowania dostawy i już starczyło tylko poczekać. Zdziwiłem się gdy zadzwoniła do mnie obsługa i 'prosto z mostu' powiedziano mi, iż już nie mają takiej promocji ale za to po dopłacie mogę skorzystać z innej. Czekałem na dostawę, czas szybko zleciał, lecz gdy spojrzałem na zegarek było już sporo po 21. W sumie dostawa dotarła z około półtoragodzinnym opóźnieniem. Mało tego pizza była juz zimna, niedopieczona, a jakość użytych składników pozostawiała wiele do życzenia. Pizza była absolutnie niesmaczna.
Przed wejściem do sklepu kosz opróżniony. Przy wejściu sklep czysty i dobrze oświetlony. Przy żadnej z kas nie było sprzedawcy. Ekspozycje na odpowiednim miejscu. W głębi sklepu podłoga bardzo brudna, miejscami wręcz zasypana piaskiem. Sprzedawczyni wystawiając pieczywo, skrzynki postawiła chyba w najbrudniejszym miejscu w sklepie. Na stoisku mięsnym szybka i fachowa obsługa. Po dokonaniu zakupów musiałem spędzić nieco czasu oczekując na pojawienie się sprzedawcy. Tu także spotkałem się z należytą obsługą.
W sklepie panował półmrok. Ekspozycja w lodówkach była nieoświetlona i niepełna. Market był sprzątnięty, podłoga czysta. 3 ekspedientki były obecne na sklepie, tylko jedna obsługiwała klientów, co było kłopotliwe, gdyż sklep podzielony jest na stoisko ogólnospożywcze i monopolowe ( jedna osoba obsługiwała jednocześnie dwa stoiska). Koszyki z przecenionym asortymentem znacznie utrudniały dostanie się do interesującego mnie towaru. Taśma kasy zastawiona jest towarem, co uniemożliwiło mi wystawienie zakupów i z pewnością utrudnia naliczenie kwoty. Każdy klient koszyk z zakupami musi trzymać w rękach. Po rozpakowaniu batona, mimo usilnych chęci nie zauważyłem kosza na śmieci. Obsługująca mnie pracownica nie odpowiedziała na zwrot grzecznościowy: 'dzień dobry', zostałem obsłużony od niechcenia, można rzec wręcz flegmatycznie. Jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.