Wybierając się w podróż źle sprawdziłem odjazd mego pociągu co wymagało zmian biletu a co za tym idzie zwrotu pieniędzy w kasie. Za bilet dzień wcześniej zapłaciłem Kartą Kredytową. Podszedłem do okienka z góry nastawiony na walkę z wiatrakami a tu zaskoczyła mnie miła Pani, która z uśmiechem oznajmiła iż nie będzie żadnego problemu z zmianą biletu i zwrotu i (tu cytat) "wspaniale, że mam z sobą potwierdzenie płatności i kartę, gdyż bez tego byłby kłopot" dokonując zwrotu Pani podała mi najdogodniejsze połączenia więc właściwie nie zauważyłem czasu jaki spędziłem przy okienku. Cieszę się, że w firmie PKP jednak można. Duży plus
Salon Orange
Dotyczy: przedłużenie umowy Internetu mobilnego
Po wejściu do salonu Orange przywitanie wzrokiem przez pracownika informacji oraz prośba o poczekanie kilku minut na obsługę przez konsultanta (obsługiwał klienta); konsultant zaprosił do stanowiska pytając w czym może pomóc. Po przedstawieniu sprawy przedstawił ofertę dopytując o częstotliwość korzystania z usług, posiadanie tel. w innej sieci, telefonu stacjonarnego (co zapewne miało wpłynąć na wzrost wskaźnika cross-sellingu). Po mojej negacji na w/w pytania nie dopytał jednak o powód mojego braku zainteresowania. Oferta przedłużenia umowy została przeprowadzona sprawnie i szybko jednak konsultant nie przeczytał wraz ze mną umowy a jedynie powiedział gdzie podpisać. Obsługa miała widoczne identyfikatory, stanowiska były czyste, panowała przyjazna atmosfera. Ocena obniżona za brak próby pokonania moich obiekcji dotyczących mojego dodatkowego uproduktowienia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.