Opinie użytkownika (2)

Wybierając się w...
Wybierając się w podróż źle sprawdziłem odjazd mego pociągu co wymagało zmian biletu a co za tym idzie zwrotu pieniędzy w kasie. Za bilet dzień wcześniej zapłaciłem Kartą Kredytową. Podszedłem do okienka z góry nastawiony na walkę z wiatrakami a tu zaskoczyła mnie miła Pani, która z uśmiechem oznajmiła iż nie będzie żadnego problemu z zmianą biletu i zwrotu i (tu cytat) "wspaniale, że mam z sobą potwierdzenie płatności i kartę, gdyż bez tego byłby kłopot" dokonując zwrotu Pani podała mi najdogodniejsze połączenia więc właściwie nie zauważyłem czasu jaki spędziłem przy okienku. Cieszę się, że w firmie PKP jednak można. Duży plus

Grzegorz_250

01.07.2010

PKP Intercity

Placówka

Wrocław, Piłsudskiego 105

Nie zgadzam się (22)
Salon Orange Dotyczy: przedłużenie...
Salon Orange Dotyczy: przedłużenie umowy Internetu mobilnego Po wejściu do salonu Orange przywitanie wzrokiem przez pracownika informacji oraz prośba o poczekanie kilku minut na obsługę przez konsultanta (obsługiwał klienta); konsultant zaprosił do stanowiska pytając w czym może pomóc. Po przedstawieniu sprawy przedstawił ofertę dopytując o częstotliwość korzystania z usług, posiadanie tel. w innej sieci, telefonu stacjonarnego (co zapewne miało wpłynąć na wzrost wskaźnika cross-sellingu). Po mojej negacji na w/w pytania nie dopytał jednak o powód mojego braku zainteresowania. Oferta przedłużenia umowy została przeprowadzona sprawnie i szybko jednak konsultant nie przeczytał wraz ze mną umowy a jedynie powiedział gdzie podpisać. Obsługa miała widoczne identyfikatory, stanowiska były czyste, panowała przyjazna atmosfera. Ocena obniżona za brak próby pokonania moich obiekcji dotyczących mojego dodatkowego uproduktowienia.

Grzegorz_250

11.04.2010

Orange

Placówka

Wrocław, Kazimierza Wielkiego 19

Nie zgadzam się (13)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi