Opinia użytkownika: Grzegorz_250
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Salon Orange Dotyczy: przedłużenie umowy Internetu mobilnego Po wejściu do salonu Orange przywitanie wzrokiem przez pracownika informacji oraz prośba o poczekanie kilku minut na obsługę przez konsultanta (obsługiwał klienta); konsultant zaprosił do stanowiska pytając w czym może pomóc. Po przedstawieniu sprawy przedstawił ofertę dopytując o częstotliwość korzystania z usług, posiadanie tel. w innej sieci, telefonu stacjonarnego (co zapewne miało wpłynąć na wzrost wskaźnika cross-sellingu). Po mojej negacji na w/w pytania nie dopytał jednak o powód mojego braku zainteresowania. Oferta przedłużenia umowy została przeprowadzona sprawnie i szybko jednak konsultant nie przeczytał wraz ze mną umowy a jedynie powiedział gdzie podpisać. Obsługa miała widoczne identyfikatory, stanowiska były czyste, panowała przyjazna atmosfera. Ocena obniżona za brak próby pokonania moich obiekcji dotyczących mojego dodatkowego uproduktowienia.