Po wejściu do sklepu od razu rzuciły mi się w oczy porozwalane liście kapusty, po około 10 min poszedłem sprawdzić czy liście zostały sprzątnięte ale niestety się zawiodłem. Po oględzinach sklepu podszedłem do kasy z kilkoma produktami. Pani sprzedawca przywitała się ze mną lecz jej mina wskazywała na to, że musi tu być za kare. Po zapłaceniu za produkty pani się ze mną pożegnała oraz wypowiedziała słowa: "Zapraszam ponownie". Czystość w sklepie daje wiele do życzenia jak i obsługa, ceny są przystępne.
Gdy tylko podjechałem pod dystrybutor od razu podszedł do mnie pracownik stacji, który się ze mną przywitał z uśmiechem na twarzy. Spytał się jakie paliwo ma wlać oraz czy jestem zainteresowany kupnem płynu do spryskiwaczy. Po wejściu na stację udałem się do toalety w której było czysto i pachnąco. Po chwili podszedłem do kasy , gdzie mnie przywitała bardzo sympatyczna pani, która proponowała mi założenie karty na punkty oraz ciastko do kawy, którą postanowiłem kupić. Moim zdaniem jakość obsługi, czystość na stacji oraz atmosfera była na bardzo dobrym poziomie choć ceny były dość wysokie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.