Opinie użytkownika (2)

Wybrałem się po...
Wybrałem się po farbę. Po podejściu do stoiska z farbami, zauważyłem 3 pracowników stojących, opowiadających sobie różne historie i śmiejących się. Powiedziałem " dzień dobry" , ale nie zostałem w ogóle zauważony. Minęło około 15 sek. jak jeden z pracowników mnie dostrzegł, chociaż stałem tuż obok, i zapytał w czym może pomóc. Późniejsza obsługa przez pracownika jak i kasjerkę była OK .

Grzegorz_1026

02.02.2013

Leroy Merlin

Placówka

Gdańsk, Szczęśliwa 3

Nie zgadzam się (0)
Zajechałem na stację...
Zajechałem na stację paliw ORLEN, żeby zatankować. Kiedy podjechałem pod dystrybutor i wysiadłem z auta pojawił się pracownik stacji, który zapytał czy może pomóc w tankowaniu. Skorzystałem z pomocy. Pan zaproponował mi paliwo Verva, którego nie tankuję, więc powiedziałem , że poproszę zwykłe. Po zakończeniu tankowania pracownik zaprosił mnie do kasy. Kiedy podchodziłem do kasy przywitała mnie miła, uśmiechnięta Pani z identyfikatorem. Podałem numer dystrybutora, poprosiłem o fakturę. Pracownica zapytała , czy płacę gotówką czy kartą , oraz zaproponowała mi płyn do spryskiwaczy. Zapytała również czy posiadam kartę na punkty, podałem kartę i padła propozycja kupna dodatkowych rzeczy za bonus punktowy. Podziękowałem. Po otrzymaniu faktury , zapłaceniu i dodaniu punktów do konta Vitay pożegnałem się i odszedłem od kasy. Chcę jeszcze tylko wspomnieć iż toaleta na tej stacji bardzo zadbana z miłym, świeżym zapachem .

Grzegorz_1026

02.02.2013

ORLEN

Placówka

Gdańsk, Al. Grunwaldzka 258

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi