Opinie użytkownika (8)

Ostatnio zrobiłam zakupy...
Ostatnio zrobiłam zakupy w Realu w ilości 2 szt. Bardzo zdziwiło mnie, że nie ma tam już kas do 10 artykułów. Musiałam zatem stać w kolejce za osobami, które miały wózki zapełnione zakupami po brzegi. Wielka szkoda, że znikły te kasy!

Grażyna_74

11.12.2013

Real

Placówka

Opole, Sosnkowskiego 16

Nie zgadzam się (0)
W czasie zakupów...
W czasie zakupów postanowiłam skorzystać z kuponów rabatowych, które otrzymałam od Tesco drogą mailową. Kupony były wydrukowane w domu. Pani kasjerka z wielkim zdziwieniem przyjęła te kupony, zapytała nawet, co to jest. Musiała również ręcznie wprowadzać numery kuponów. Wskazane byłoby, żeby personel sklepu był zapoznany z ofertą i patrzył podejrzliwie na klientów, którzy korzystają z oferownych promocji.

Grażyna_74

04.12.2013

Tesco

Placówka

Opole, Ozimska 72

Nie zgadzam się (0)
Informacje o proponowanych...
Informacje o proponowanych taryfach telefonicznych są nie precyzyjne, nie przedstawiają dokładnego opisu. Dopiero w trakcie rozmowy z konsultantem można dowiedzieć się, że oferta nie do końca zawiera to o czym jest napisane w linkach reklamowych.

Grażyna_74

27.11.2013

Play

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Byłam obsłużona rewelacyjnie....
Byłam obsłużona rewelacyjnie. Pani magister odpowiedziała na moje pytania wyczerpująco i zrozumiale, doskonale doradziła mi, co kupić, jednocześnie przedstawiając oferty promocyjne. Nie zraziło mnie nawet to, że nie była dostępna szczepionka. Obsługa przemiła i kompetentna.

Grażyna_74

21.11.2013

Na dobre i na złe

Placówka

Opole, Kościuszki

Nie zgadzam się (0)
Dzisiejsze zakupy...
Dzisiejsze zakupy przebiegły bardzo sprawnie - jestem zadowolona. Nie było dużej kolejki do kasy. Najbardziej denerwujący jest brak oddzielnej obsługi przy stoisku z serami. Ale dziś nie doskwierało mi to tak bardzo, bo było niewielu klientów.

Grażyna_74

21.11.2013

Kaufland

Placówka

Wołomin, Wileńska 49

Nie zgadzam się (0)
17.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu w Opolu. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Pragniemy poinformować, iż Pani uwagi przekazaliśmy do dyrekcji marketu. Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta
Dzisiaj odwiedziłam sklep...
Dzisiaj odwiedziłam sklep Media Markt w celu zapoznania się z ofertą prostownic do włosów. Na regale były umieszczone prostownice różnych producentów i w różnych cenach więc chciałam je obejrzeć dokładniej - wyciągnęłam rękę i dotknęłam jednej z prostownic. Okazało się, że była gorąca i oparzyłam sobie palec. Zwróciłam uwagę pani z obsługi, która znajdowała się w pobliżu. Na moje pytanie: " Kto zawiesza na regale rozgrzaną prostownicę?" usłyszałam: " To nie ja". Pani w ogóle nie czuła się odpowiedzialna za tę sytuację, nie usłyszałam nawet słowa" przepraszam". Jestem zniesmaczona brakiem profesjonalności personelu.

Grażyna_74

10.11.2013

Media Markt

Placówka

Opole, Generała Kazimierza Sosnkowskiego 16

Nie zgadzam się (0)
Punkt sprzedaży Telewizji...
Punkt sprzedaży Telewizji N jest umieszczony pośrodku pasażu handlowego i to powoduje lekkie rozdrażnienie klienta, który nie może skupić się na celu swej wizyty. Pani obsługująca punkt tego dnia ( osoba bardzo młoda, schludnie ubrana i uczesana) bardzo miła, udzielała wyczerpujących odpowiedzi, bez cienia irytacji odpowiadała na wszystkie pytania, nawet gdy pytałam kilkakrotnie o to samo. W jednym przypadku, gdy zapytałam o szczegóły montażu anteny, nie znała odpowiedzi, ale natychmiast zadzwoniła do osoby kompetentnej i uzyskałam odpowiedź zadowalającą. Życzyłabym sobie być tak obsługiwana zawsze i wszędzie.

Grażyna_74

19.11.2009

Telewizja N

Placówka

Opole, pl.Kopernika

Nie zgadzam się (22)
Na stoisku z...
Na stoisku z wędlinami pani podawająca wędliny nie zastosowała podstawowych zasad Dobrej Praktyki Higienicznej GHP, która jest podstawą systemu HACCP ( hipermarkety, podobnie jak inne sklepy spożywcze i zakłady produkujące żywność są zobowiązane do wdrożenia systemu HACCP). Po zamówieniu przeze mnie określonej porcji wędliny pani obsługująca stoisko położyła wędlinę na gołej ręce niezabezpieczonej rękawiczką, pomimo że druga ręka była osłonięta rękawiczką foliową. Całkowity brak świadomości personelu o zagrożeniach wynikających z takiego postępowania.

Grażyna_74

13.11.2009

Real

Placówka

Opole, Wrocławska 154

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi