Opinie użytkownika (4)

Poszłam po zakupy...
Poszłam po zakupy spożywcze i chemie gospodarczą, potrzebowałam płynu do mycia podłogi drewnianej i okazało się iż na dolnej półce znalazłam duży wybór tych płynów.Przed świętami uważam iż dobrze że personel zadbał o zaopatrzenie nie tylko w słodycze które są widoczne w całym sklepie, poustawiane w każdym wolnym miejscu, oczywiści zachęcają do kupna swoimi pięknym kolorowym opakowaniem.Moją uwagę zwrócił fakt jednej kolejki do wszystkich kas i elektronicznymi numerkami co znacznie skróciło czas oczekiwania w kolejce.Przed Świętami zakupy są przyjemniejsze.

Grażyna_175

16.12.2011

Carrefour

Placówka

Warszawa, Powsińska 31

Nie zgadzam się (1)
W dniu 13.12.2011r....
W dniu 13.12.2011r. udałam się z koleżanką do kina i byłam mile zaskoczona iż przy wejściu na salę kinową używane są skanery do sprawdzania biletów co powoduje sprawną obsługę, zmniejsza czas oczekiwania na wejście. Sala kinowa była w schludnym stanie,temperatura optymalna.Reklamy przed projekcją filmu we wszystkich kinach są zbyt głośne i w tym przypadku dźwięk reklam raził.Ocenę obiektu obniża mała poczekalnia dla widzów przed projekcją.Placówka spełnia oczekiwania widza.

Grażyna_175

15.12.2011

Cinema City

Placówka

Warszawa, Powsińska 31

Nie zgadzam się (0)
W oddziale Banku...
W oddziale Banku dokonałam wypłaty z rachunku osobistego, kolejka do kasy była duża.Kasjer-dysponent zaproponował uczestnictwo w programie oszczędnościowym PKO Parasolowy-fundusz inwestycyjny otwarty, zgodziłam się na uczestnictwo,wypełniane formularzy trwało zbyt długo, pracownik nie był odpowiednio przygotowany, dzwonił i pytał innych pracowników jakie dokumenty trzeba wypełnić, dokumenty były drukowane dwukrotnie iż okazało się że była zmiana formularzy.Wszystko trwało moim zdaniem zbyt długo co może zniechęcać klientów do otwierania programów oszczędnościowych, nie otrzymałam informacji czy bank określonego dnia będzie ściągał zadeklarowaną kwotę. Otrzymam informację pisemną z którą mam zgłosić się do oddziału celem deklaracji.Kolejka wydłużyła się,odeszłam od okienka z mieszanymi uczuciami.

Grażyna_175

10.12.2011

PKO BP

Placówka

Warszawa, Marszałkowska 100/102

Nie zgadzam się (2)
06.11.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Kontakt klienta z...
Kontakt klienta z personelem sklepu przy kasei, przy zakupie wędlin i słodyczy,zachowanie personelu bez emocji, bez zbędnej uprzejmości i bez udzielanie informacji o promocjach i oferowaniu atrakcyjnego towaru.W sklepie koszyki są dostępne przy wejściu , ustawione w należytym porządku.Na pierwszy rzut oka w sklepie brak ofert świątecznych na pierwszych regałach widnieją resztki nie sprzedanych zniczy.Sklep nowo otwarty,nie ma brudu, bałaganu,zapach świeży jak na sklep spożywczy.Brak wody w dużych powyżej 5 l butlach.

Grażyna_175

04.12.2011

Carrefour Express

Placówka

Warszawa, Czerniakowska 22

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi