Opinia użytkownika: Grażyna_175
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: W oddziale Banku dokonałam wypłaty z rachunku osobistego, kolejka do kasy była duża.Kasjer-dysponent zaproponował uczestnictwo w programie oszczędnościowym PKO Parasolowy-fundusz inwestycyjny otwarty, zgodziłam się na uczestnictwo,wypełniane formularzy trwało zbyt długo, pracownik nie był odpowiednio przygotowany, dzwonił i pytał innych pracowników jakie dokumenty trzeba wypełnić, dokumenty były drukowane dwukrotnie iż okazało się że była zmiana formularzy.Wszystko trwało moim zdaniem zbyt długo co może zniechęcać klientów do otwierania programów oszczędnościowych, nie otrzymałam informacji czy bank określonego dnia będzie ściągał zadeklarowaną kwotę. Otrzymam informację pisemną z którą mam zgłosić się do oddziału celem deklaracji.Kolejka wydłużyła się,odeszłam od okienka z mieszanymi uczuciami.