Strona internetowa obi bardzo łatwa i przejrzysta w obsłudze, Klient - ja zamawiał płytki podłogowe i ścienne z oferty wyprzedażowej. Nie dostałam na kolejny dzień potwierdzenia email, ani sms, więc będąc w punkcie zapytałam o moje zamówienie, pracownik punktu informacyjnego bardzo miły i pomocny, niestety z działu płytek ocena negatywna, ponieważ wykonywał inne czynności ( rozładunek ) odesłał Klienta - mnie do stolika i kazał czekać na swoje przybycie, które miało nastąpić za 3 min, ale po ok 7 kolejnych minutach i braku jego reakcji klient-ja poszedł do informacji, gdzie dopiero wówczas Pani telefoniczne poprosiła dana osobę, która sprawdziła, czy zamówiony materiał jest dostępny.
Punkt informacyjny, miłe przywitanie, zauważyła, zapytała w czym pomóc, wezwała kierownika, który przekazał klienta do opiekuna właściwego działu, zarówno kierownik jaki i pracownik działu odpowiedzialnego za grzejniki mili i chętni do pomocy, szybka obsługa, rozpoznanie potrzeb, mimo innego zdania Klienta, zaakceptowanie jego wyboru, doradzenie i wskazanie, co sam wybrałby dla siebie, minus to wyglądało, że na dziale jest nowy pracownik, który nie ma pełnej wiedzy o asortymencie, który sprzedaje.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.