Jeśli chodzi o Intermarche w Trzebini, wszystko jest tak jak być powinno. Miła, kompetentna obsługa, asortyment pełny ( zawsze znajdę tam to, czego aktualnie potrzebuję ). Wszystkie produkty są świeże, nie mam co do tego zastrzeżeń. Jedynie kolejki są dość duże, przez co wydłuża się czas oczekiwania, ale to nie wina personelu, tylko po prostu ilości klientów :) Ceny są troszkę wygórowane, np. w Biedronkach jest taniej, ale jakość produktów w Inter jest zdecydowanie wyższa. Wygląd hali sklepu niczym nie wyróżnia się na tle konkurencji, jednak muszę przyznać, że to jest jedyny sklep, w którym zawsze jest czysto, na półkach produkty nie są pomieszane i ceny przypisane prawidłowo. Ogólnie mówiąc, lubię tam robić zakupy, polecam!
Jak powszechnie wiadomo, odwiedzanie urzędów nie jest miłym punktem w planie dnia. Szczególnie Urzędy pracy, tzw. PUP-y.. Już sam skrót świadczy o jakości obsługi w tych instytucjach. Około godzinny czas oczekiwania na swoją kolejność, pracownicy z reguły nie są sympatycznie nastawieni do interesanta. Ogólnie wiadomo, że mogłoby być lepiej. W Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie, panuje ogólny chaos - nikt nic nie wie, trzeba dosłownie "latać" między piętrami ( jest winda, jednak rzadko działa...), aby zdążyć wejść na "swój numerek", byłam odsyłana od działu do działu, ponieważ pracownicy są na tyle niekompetentni, że nie potrafią jasno określić do kogo powinnam się zgłosić w danej sprawie. Co do wyglądu - jest to instytucja Państwowa, wyremontowana za nasze podatki, więc z zewnątrz jak i wewnątrz aż ugina się pod ciężarem przepychu i nowoczesności.
Byłam w tym lokalu nie po raz pierwszy, ale nigdy nie zdarzyło mi się tyle czekać na dania. Zawsze zamawiając potrawę, czekałam ok.20 min (normalny czas oczekiwania w tej restauracji), niestety tym razem dostałam je po godzinie. Musiałam pytać Bogu ducha winne kelnerki o moją strawę pięć razy! Okazało się, że kuchnia zapomniała... [treść zablokowana przez administratora zgodnie z regulaminem] ...W efekcie przerwy, wszyscy goście lokalu czekali na dania ok. 1,5 godziny. Domagałam się całkowitego lub częściowego zwrotu pieniędzy, jednak nie było to możliwe, [treść zablokowana przez administratora zgodnie z regulaminem]. Po długich kłótniach z cała klientelą, w końcu wszyscy otrzymali rabat w wysokości TYLKO 10-ciu %.. Już raczej nie będę ich gościem. Co do kelnerek, jestem pozytywnie zaskoczona, zachowywały się grzecznie i profesjonalnie, mimo często obraźliwych słów rozwścieczonych klientów. Widać było, że wstyd im za zachowanie kolegów z kuchni. Wystrój restauracji jest ładny, ale jak dla mnie zbyt nowoczesny, w ogóle nieprzytulny, ale to oczywiście kwestia gustu. Ceny zbyt wygórowane moim zdaniem.
Będąc na zakupach w tym sklepie, odczułam na własnej skórze niekompetencję pracowników, którzy nie potrafili odnaleźć towaru znajdującego się na danym dziale oraz odpowiedzieć na moje pytania. Muszę zaznaczyć, że nawet jeśli znalazłam już kogoś, kto był w stanie mi pomóc, okazywało się, że produkt, który jest mi potrzebny jest ''bezcenny'' (nie posiadał kodu lub tzw. cenówki). Po naprawdę długich poszukiwaniach potrzebnego mi towaru, zdecydowałam się jeszcze na zakup mebli łazienkowych, ale pracownik szybko odwiódł mnie od tego pomysłu, mówiąc, że niezależnie od kwoty i ciężaru zakupów robionych w ich sklepie, transport jest płatny. Totalnie mnie to zaskoczyło, jednak postanowiłam zapytać kierownika o zdanie. Jak już podszedł do punktu obsługi klienta, co zajęło mu dobre 15 minut, potwierdził wersję swojego pracownika i powiedział, że nie ma możliwości dostarczyć mi towarów, których cena przekraczała 3000 zł..Wyszłam z tego sklepu niezadowolona i wręcz wściekła i mogę zapewnić, że już nigdy się tam nie pojawię.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.